تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ اولویت افشانی برای تهران

شهردار تهران نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، افزایش واگن‌های مترو و حفظ باغ‌های تهران را از اولویت‌های کاری‌اش در شهرداری عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری هم در اولویت است.

به گزارش شما نیوز ، محمدعلی افشانی، شهردار تهران درباره اولویت‌های مدیریت شهری خود توضیح داد و تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها ما در شهرداری نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌هاست. علاوه بر آن توسعه خطوط مترو و افزایش تعداد واگن‌های مورد نیاز نیز جزو این اولویت‌ها قرار دارد.

وی همچنین مدیریت پسماند و حفظ باغ‌ها و فضای سبز شهری را جزو برنامه‌های شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری اعلام کرد.

شهردار تهران در ادامه درباره تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه تمام پایتخت نیز گفت: بخشی از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری که در صد پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند در اولویت هستند و در صورت تأمین منابع نیز مواردی که درصد پیشرفت کمتری دارند در اولویت قرار می‌گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ اولویت افشانی برای تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..