تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Driving Zone: Japan v3.14

Driving Zone: Japan یک شبیه‌ساز از مسابقات اتومبیل‌رانی به وسیله خودروهای تولید ژاپن می‌باشد.

در این بازی می‌توانید انواع اتومبیل‌های ژاپنی را سوار شوید: از اتومبیل‌های کلاسیک شهری تا اتومبیل‌های مخصوص دریفت و اسپورت. هریک از وسایل نقلیه درون بازی دارای ویژگی‌ها و صدای موتور مخصوص به خود می‌باشد. بدنه و داشبورد با جزئیات بالا، افکت حضور کامل و واقع‌گرایی را برای بازیکن ایجاد می‌کند.

این بازی چهار مسیر منحصربه‌فرد را با شرایط آب و هوایی مختلف ارائه می‌کند. موتور را روشن کنید، بر روی پدال گاز فشار دهید و با حداکثر سرعت پیشروی نمایید. با سبقت گرفتن از اتومبیل‌های ترافیک امتیاز بدست بیاورید، زیرا برای خرید وسایل نقلیه جدید، حالت‌ها و ویژگی‌های دیگر بازی به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

ویژگی‌ها :

گرافیک سه‌بعدی مدرن و زیبا

فیزیک واقع‌گرایانه برای اتومبیل‌ها

تغییر زمان روز به صورت زنده

اتومبیل‌های ژاپنی با دقت مدل‌سازی شده

۴ مسیر با شرایط آب و هوایی مختلف

نمای اول شخص و دوربین درون اتومبیل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Driving Zone: Japan v3.14»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..