تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Ultra Memo 10.15.0 – برنامه یادداشت برداری پر امکانات و کامل اندروید

دانلود امروز 5+

تاریخ انتشار یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 10.15.0

دوست داشتن 1

Ultra Memo v10.15.0 – اپلیکیشن یادداشت برداری پر امکانات و نامحدود اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

یاداشت برداری از اطلاعات مورد نظر، یکی از کار هایی است که هر روزه کاربران دستگاه های هوشمند انجام می دهند. کاربران برای یادداشت برداری معمولا از ابزار پیشفرض موجود در اسمارت فون استفاده می کنند که این برنامه ها دارای امکانات کامل و متنوعی نمی باشند و همین دلیل نیز باعث ایجاد ابزار هایی جدید تر شده است. Ultra Memo عنوان یک اپلیکیشن یادداشت برداری پر امکانات و کامل اندروید می باشد که توسط Han Chang Lin توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران خود اجازه می دهد تا یادداشت های صوتی و متنی را ذخیره بکنند و در هر مکان و زمان دیگری به آن ها دسترسی داشته باشند. همان طور که اشاره کردیم یکی از مهم ترین قابلیت های این استارت اپ توانایی ذخیره یادداشت ها به صورت صوتی است که از یک فناوری برای فشرده سازی صدا ها نیز بهره می برد. به هیچ وجه نگران حریم خصوصی و از دست دادن اطلاعاتتان نباشید، قادرید برای محافظت از آن ها پین کد دلخواه خود را ایجاد کرده و برنامه را به صورتی خاص قفل کنید. بهتر است این نرم افزار پر امکانات را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Ultra Memo اندروید :

قرار دادن رمز عبور بر روی تمامی اطلاعات توانایی ایجاد یادداشت های متنی، یادداشت های صوتی و یادآور ها نمایش تقویم هفتگی اطلاعات تنظیم اندازه فونت یادداشت ها به دلخواه خود سیستم شمارش معکوس روز ها پشتیبانی از دو حالت عمودی و افقی صفحه نمایش تعیین اهمیت فعالیت های خود با رنگ های مختلف فشرده ساز داخلی برای ارائه یادداشت های صوتی با کیفیتی بالا و حجمی پایین

اپلیکیشن Ultra Memo با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت محبوب و پر بازدید فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v10.15.0 :

* برطرف سازی مشکلات برنامه

Ultra Memo




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Ultra Memo 10.15.0 – برنامه یادداشت برداری پر امکانات و کامل اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..