تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر اسلام درباره ی هم جنس گرایی چیست؟

پرسش: نظر اسلام درباره ی هم جنس گرایی چیست؟ آیا این کار گناه است؟

پاسخ: هم جنس گرایی که از گرایش های جنسی و به عبارت بهتر انحرافات جنسی شمرده می شود، در دین اسلام ممنوع و حرام است، و از گناهان کبیره به حساب می آید.
هم جنس گرایی عملی بر خلاف فطرت است و هر چه با فطرت هم خوانی نداشته باشد، لااقل در دراز مدت تأثیرات سوء دارد. در خصوص این رفتار باید گفت نه تنها فاعل و مفعول با این عمل به آرامش نمی رسند، بلکه بر تحیر و سرگردانی آن‏ها افزوده می شود.
تسکین مهم‏ترین نیازی که بر اثر ازدواج تامین میشود، نیاز به آرامش و احساس امنیت و آسودگی است. این نیاز که در سرشت آدمی ریشه دارد، چنان مهم است که خداوند در بیان فلسفه ازدواج می فرماید: «از آیات و نشانه‏های خداوند این است که برای شما از جنس خودتان همسرانی قرار دادیم تا در کنار آنان آرامش یابید.»
ظاهرا خلقت خداوند چنین است که این دو جنس زن و مرد مکمل هم هستند. به همین خاطر غالب فقهاء، ازدواج را حتی برای کسی که نیاز جنسی ندارد، مستحب می دانند. بی جهت نیست که در روایات اهل بیت(ع) محبت به زن یکی از نشانه های ایمان شمرده شده است. در حقیقت مرد به زن نیازمند است و زن به مرد. هر کدام از دو جنس از نظر روحی و جسمی به هم وابسته‏اند و با قرار گرفتن در کنار هم یکدیگر را تکمیل می کنند.
این دو مطلب، در کنار تولید مثل، اثر ازدواج طبیعی بین زن و مرد است.
معصومین(ع) تولید و تکثیر نسل را نیز از اهداف ازدواج خوانده‏اند.
پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: «چه مانع دارد که مؤمن برای خودش همسری برگزیند. شاید خدا فرزندی به او عطا کند که با گفتن "لا اله الا الله" زمین را سنگین سازد.»
بنابراین ازدواج زن و مرد، پیمودن یک مسیر صحیح و عقلانی و فطری است. آثاری که ذکر شد، در ازدواج دو پسر یا دو دختر با هم تأمین نمی‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر اسلام درباره ی هم جنس گرایی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..