تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نخستین گردهمایی خانواده های بازنشسته نیروهای مسلح شهرستان هندیجان

نماینده ارشد وزارت دفاع نیروهای مسلح استان خوزستان گفت:برای خدمات رسانی شایسته به بازنشستگان نیروهای مسلح هندیجان باهمکاری تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان اقدامات خوبی باپرداخت وام های قرض الحسنه اشتغالزایی وکارآفرینی با ۴درصدتاسقف ۱۰میلیون تومان و همچنین ۷میلیون تومان برای ازدواج دختران با ارائه مدارک در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،نخستین گردهمایی نیروهای مسلح شهرستان هندیجان با حضور خانواده های بازنشستگان  ،فرماندار،فرمانده ناحیه سپاه ،فرمانده نیروی انتظامی،امام جمعه موقت ،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه و با دعوت از نماینده وزیر دفاع آمدید ارشد وزارت دفاع درخوزستان ومدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح درسالن رستوان فریدون شعبانی همراه با نماز وافطاری سخنرانی و مدیحه سرایی و مسابقه فرهنگی برگزار شد.

سعید اختلاط درگردهمایی خانواده های نیروهای مسلح هندیجان اظهارکرد:تکریم و اهمیت به بازنشستگان نیروهای مسلح موجب تقویت کانون گرم خانواده های نیروهای مسلح می شود و همچنین می توان از طرح و ایده های این نیروهابرای توسعه کشور در تمام زمینه هامفید و تاثیرگذار هستند.

وی افزود:نیروهای مسلح هندیجان بایستی برای ارائه خدمات خود ارتباط مستمری با مسئول بازنشستگان نیروهای مسلح استان وماهشهر داشته باشند تا کارها به بهترین شکل ممکن برای رفاه حال بازنشستگان انجام بگیرد.

وی بابیان بررسی مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح گفت:پیگیری مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح هندیجان یک وظیفه و تکلیف است که بایستی با جدیت اهمیت داد در رفع مشکلات و خواسته های بازنشستگان که امیدوارم با یک همبستگی و تعامل خوب در کنار هم مشکلات این نیروهاحل و خدمات شایسته ایی به آنها ارائه بشود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نخستین گردهمایی خانواده های بازنشسته نیروهای مسلح شهرستان هندیجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..