تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری که واکنش کاخ سفید را برانگیخت

در پایان نشست سران آمریکا، انگلیس، ایتالیا، ژاپن، کانادا، آلمان و فرانسه هفت کشور دارای اقتصاد برتر، دفتر مطبوعاتی دولت آلمان عکسی را منتشر کرد که ..

به گزارش بولتن نیوز، شنبه شب و در پایان نشست سران آمریکا، انگلیس، ایتالیا، ژاپن، کانادا، آلمان و فرانسه هفت کشور دارای اقتصاد برتر، دفتر مطبوعاتی دولت آلمان عکسی را منتشر کرد که در آن رهبران شش کشور عضو جی هفت با نگاهی غیر دوستانه به ترامپ اطراف وی گرد آمده اند.

در واکنش به این عکس که بازتابی بسیار گسترده در شبکه های مجازی و رسانه ها داشت، کاخ سفید روز یکشنبه تصویر دیگری از این دیدار منتشر کرد و نوشت در این عکس همه لبخند بر لب دارند، خوشحال و شاهد فضایی دوستانه در آن هستیم.

شبکه تلویزیونی سی ان ان در این باره گزارش داد: عکس انتشار یافته توسط دفتر دولت آلمان که در تمامی شبکه های اجتماعی و رسانه ای منتشر شده است، در مقایسه با تصویر دومی که از سوی کاخ سفید ارائه شده داستان دیگری دارد. ترامپ در برابر دیگر اعضای گروه 7 و مرکل که دستان خود را عمودی بر روی میز گذارده، با دستانی روی هم، گارد (موضع دفاعی) گرفته است.

رسانه آمریکایی ادامه داد: «رفتار بدنی» ترامپ در عکس منتشره آلمان بسیار متفاوت از تصویر کاخ سفید است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری که واکنش کاخ سفید را برانگیخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..