تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچی! (گفت و شنود)

گفت: آقای عراقچی در جلسه علنی دیروز مجلس گفته است پذیرش FATF هیچ مشکلی برای امنیت کشور ایجاد نمی‌کند!
گفتم: متن و مفاد FATF که نشان می‌دهد هدف اصلی و نهایی آن خلع سلاح سپاه و نیرو‌های مقاومت و تحویل دست‌بسته مردم مظلوم این مرزوبوم به داعش و سایر تروریست‌هاست.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: همین آقای عراقچی درباره توافق هسته‌ای هم می‌گفت؛ برجام در مرحله اجرا با هیچ‌گونه صدمه‌ای مواجه نمی‌شود، چون «کری» این تضمین را به عنوان وزیر خارجه آمریکا به صورت کتبی با امضای رسمی داده است.
گفت: فاجعه برجام کم بود، حالا FATF هم قرار است به آن اضافه شود!
گفتم: زمان قدیم، شخصی دو گونی پر از شیشه بار قاطر کرده بود و قصد عبور از دروازه شهر را داشت، دروازه‌بان با چوبدستی خود محکم روی یکی از کیسه‌ها زد و پرسید؛ توی کیسه‌ها چی داری؟ و یارو گفت؛ یکی دیگه بزنی هیچی!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچی! (گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..