تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش یمن با موشک بالستیک جنوب عربستان را هدف قرار داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارتش یمن با موشک بالستیک جنوب عربستان را هدف قرار دادیگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک «بدر 1» شهر صنعتی جیزان را هدف قرار دادند.
برخی از منابع یمنی از برخورد این موشک بالستیک به منطقه جیزان خبر دادند.
در همین حال منابع سعودی مدعی شدند سامانه پدافند موشکی این کشور یک فروند موشک بالستیک نیروهای یمنی را بر فراز شهر جیزان رهگیری و منهدم کرده است.
یگان موشکی ارتش یمن همچنین با یک فروند موشک «زلزال 2» مواضع مزدوران سعودی را در منطقه مقبنه واقع در استان تعز یمن هدف قرار دادند.
بر اساس این گزارش، شماری از مزدوران سعودی در این حمله موشکی کشته یا زخمی شدند.
عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند. 
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش یمن با موشک بالستیک جنوب عربستان را هدف قرار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..