تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صنایع مهم ایران همچون توریسم و بیمه باید دیجیتالی شوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شامی زنجانی - عضو هیات علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: با توجه به اهمیت و لزوم دیجیتالی‎سازی سازمان‎ها و صنایع کشور، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به ‎عنوان قطب پژوهش و آموزش تحول دیجیتال کشور، برای نخستین‌بار اقدام به برگزاری دوره عالی مدیریت کسب و کار با گرایش تحول دیجیتال کرده است.

این صاحبنظر حوزه تحول دیجیتال در ادامه گفت: هدف این دوره، پرورش مدیرانی با تفکر و نگرش دیجیتال است که این مهم یکی از گام‌های اصلی در مسیر دیجیتالی شدن کشور است.

شامی زنجانی افزود: مخاطبان این دوره مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره سازمان‎ها، کارآفرینان، کارشناسان و مشاورانی از صنایع مختلف (همانند خودرو، فناوری اطلاعات، نفت و گاز، دریایی، معدن، توریسم، بانکی، بیمه و ...) هستند که قصد دارند دانش و مهارت لازم برای دیجیتالی‎سازی سازمانهای خود را کسب کنند.

وی خاطرنشان ساخت سرفصلها و محتوای این دوره مطابق با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال خواهد بود. علاقهمندان جهت ثبت نام در این دوره می‌توانند به وب سایت www.digitalDBA.ir مراجعه کنند. گفتنی است به شرکتکنندگان در این دوره پس از گذراندن موفقیتآمیز آن، گواهینامه معتبر DBA یک ساله دانشگاه تهران در دو نسخه فارسی و انگلیسی (ترجمه شده) اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صنایع مهم ایران همچون توریسم و بیمه باید دیجیتالی شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..