تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کردستان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد قاسم سیاوشی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی تحول عظیمی را در همه صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به وجود آورد و گسترش آن تمام حوزه جغرافیایی جهان را در نوردید.
وی افزود: امسال ستادگرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشور متفاوت‌تر از سال‌های قبل تشکیل شده و کمیته‌هایی که در سال‌های قبل داشتیم فعالیت‌شان به روال سال‌های قبل نخواهد بود.
وی با اشاره به ارکان مورد توجه ستاد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امسال سه رکن مورد توجه ستاد بوده است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: شورای راهبردی و سیاستگذاری با مسوولیت نماینده، ولی فقیه استان، ستاد هماهنگی و اجرایی با مسوولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تشکیل کارگروه تخصصی سه رکن این ستاد است.
سیاووشی بیان کرد: ۱۳ کارگروه برای استان‌ها تعریف شده که احکام کارگروه‌ها برای مسوول کارگروه صادر و دستورالعمل‌ها نیز ارسال می‌شود.
وی با اشاره به عناوین این کارگروه‌ها اضافه کرد: کارگروه فرهنگی و هنری، کارگروه اقتصادی، کارگروه اطلاعات و فناوری، کارگروه رسانه و فضای مجازی و کارگروه روستا و محرومیت زدایی از جمله این کارگروه‌هاست‌
وی اضافه کرد: ورزش و جوانان، زنان، تشکل‌های مردم نهاد، حوزه و روحانیت، دفاعی و بسیج مردمی و بهداشت و درمان از جمله دیگر کارگروه‌های ستاد خواهد بود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: این کارگروه‌ها متناسب با وظایف خود در استان فعالیت خواهند کرد و اگر نیاز به تشکیل کارگروه دیگری است پیشنهاد داده شود.
سیاووشی اضافه کرد: لایحه بودجه‌ای در کشور برای این ستاد اختصاص می‌یابد و نمایشگاهی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیز در راستای فعالیت‌های این ستاد برپا می‌شود.
وی عنوان کرد: ادارات باید فعالیت‌هایی که از این به بعد و در مناسبت‌های مختلف انجام می‌دهند به نام فعالیت‌های این ستاد انجام دهند تا به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برسیم.
انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی تحول عظیمی را در همه صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به وجود آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..