تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر کشاورزی حمایت نشود شرایط اقتصادی گلستان دچار مشکل می شود

ساعت: 15:27 منتشر شده در مورخ: 1397/03/20 شناسه خبر: 1372438

نایب رییس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که اگر کشاورزی حمایت نشود شرایط اقتصادی گلستان دچار مشکل می شود، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط کشاورزی استان در شرایط مطلوبی به سر نمی برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "امیر یوسفی" نایب رییس اتاق گرگان در حاشیه دیدار اعضای اتاق بازرگانی گرگان با استاندار گلستان گفت: اگر کشاورزی حمایت نشود شرایط اقتصادی استان و همچنین وضعیت معیشتی دچار مشکل می شود.

وی افزود: لغو پیمان سپاری ارزی در کشاورزی بسیار موثر خواهد بود، حمایت پروژه های نیمه تمام صنایع تبدیلی مورد توجه قرار گیرد.

"یوسفی" عنوان کرد: وضعیت حمل و نقل موجود یک مشکل اساسی است، اگر بتوان از ناوگان دولتی در حمل داخلی استفاده کرد این امر موجب بهبود شرایط می شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی گرگان خاطر نشان کرد: با عنایت به بالا بودن گلتون گندم استان تاکید می شود نرخ گذاری بر اساس کیفیت باشد که استان از این حق بهره مند شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر کشاورزی حمایت نشود شرایط اقتصادی گلستان دچار مشکل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..