تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۵ واحد تولید لبنیات استان گلستان تعطیل هستند

ساعت: 15:26 منتشر شده در مورخ: 1397/03/20 شناسه خبر: 1372451

رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی گرگان گفت: 35 واحد تولید لبنیات در استان داریم که 23 واحد آن تعطیل است، این صنایع بیش از 70 درصد شیر خام خود را از خارج استان تامین می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "محمد علی افضلی" عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان در حاشیه دیدار اعضای اتاق بازرگانی استان با استاندار گفت: پیشنهاد می شود بانک ها مبالغ بدهی را با واحد ها در قالب حذف جرایم بانکی، تهاتر کنند.

وی افزود: سازمان حمایت از مصرف و تولید کنندگان عضو ناظر فروش محصولات واحد های تولیدی باشند، لبنیات چند سال است که نتوانستند افزایش قیمت داشته باشند، در این رابطه نامه نگاری هایی هم انجام شد اما متاسفانه پاسخی دریافت نشد.

رییس کمیسیون صنعت اتاق گرگان خاطر نشان کرد: 35 واحد تولید لبنیات در استان داریم که 23 واحد آن تعطیل است، این صنایع بیش از 70 درصد شیر خام خود را از خارج استان تامین می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۵ واحد تولید لبنیات استان گلستان تعطیل هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..