تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی DARK SOULS REMASTERED + Update v1.01.2 برای کامپیوتر

نسخه ریمستر بازی دارک سولز ۱ (به انگلیسی: Dark Souls Remastered) در ۲۴م می ۲۰۱۸ برای کنسول های نسل هشتمی و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. این نسخه علاوه بر داستان اصلی بازی، شامل بسته الحاقی Abyss DLC نیز می باشد. هم چنین، کسانی که نسخه اصلی این بازی را برای PC قبلا خریداری کرده اند، تنها با پرداخت ۲۰دلار می توانند از نسخه ریمسترشده در کنار نسخه اصلی خود استفاده کنند. قابلیت اجرای بازی به صورت ۶۰فریم نیز در نسخه ریمستر بازی دارک سولز گنجانده شده است. برای دریافت نسخه کرک شده CODEX به همراه تمامی آپدیت ها و نسخه های فشرده کم حجم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

DARK SOULS REMASTERED PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.01.2-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-DARK-SOULS-REMASTERED

نسخه در نظر گرفته‌شده بازی Dark Souls Remastered برای کنسول PS4 و کنسول Xbox One توسط استودیو QLOC ساخته شده است و استودیو Virtuos وظیفه توسعه نسخه کنسول Nintedo Switch را بر‌ عهده دارد. بازی مذکور از قدرت بالای کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس بهره می‌برد و روی این کنسول‌ها و پی سی با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

دانلود بازی Dark Souls Remastered روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان با نرخ فریم مشابه و با رزولوشن ۱۰۸۰p قابل تجربه است. علاوه بر ارتقا‌های گرافیکی، تغییراتی در بخش انلاین انجام شده است که به بهبود تجربه بازی Dark Souls: Remastered نسبت به بازی اصلی منجر شده است. در این بازی که دارای سرور‌های اختصاصی است، حداکثر تعداد بازیکنان از ۴ نفر به ۶ نفر افزایش یافته است. از دیگر ویژگی‌های بخش آنلاین می‌توان به حالت Deathmatch سه به سه، نقاط ریسپاون تصادفی و Matchmaking محافظت شده با پسوورد، اشاره کرد.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

اسکرین-شات-DARK-SOULS-REMASTERED اسکرین-شات-DARK-SOULS-REMASTERED اسکرین-شات-DARK-SOULS-REMASTERED اسکرین-شات-DARK-SOULS-REMASTERED اسکرین-شات-DARK-SOULS-REMASTERED

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl بازی:

بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام DARK SOULS REMASTERED-CODEX فشرده سازی شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۶٫۶گیگابایت به ۴گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما حدود ۷ الی ۲۰ خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۷گیگابایت و در هنگام نصب بازی حدود ۱۲گیگابایت است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Then, there was fire. Re-experience the critically acclaimed, genre-defining game that started it all. Beautifully remastered, return to Lordran in stunning high-definition detail running at 60fps. Dark Souls Remastered includes the main game plus the Artorias of the Abyss DLC.

Key Features:

– Deep and Dark Universe – Each End is a New Beginning – Gameplay Richness and Possibilities – Sense of Learning, Mastering and Accomplishment – The Way of the Multiplayer (up to 6 players with dedicated servers) سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit
Processor: AMD FX-8150 / AMD Ryzen 3 1300X or Intel Core I5-2500K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Minimum 2GB VRAM (AMD Radeon HD7870, etc) or Nvidia GeForce GTX760
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit
Processor: AMD Ryzen 5 1500X or Intel Core I7-4790K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 290x or Nvidia GeForce GTX970
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی DARK SOULS REMASTERED + Update v1.01.2 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..