تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی: شاید پس از جام جهانی خداحافظی کنم!

ورزش سه: لیونل مسی از احتمال وداع خود با تیم ملی آرژانتین پس از جام جهانی 2018 خبر داد.

دو سال پیش و پس از شکست آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا برابر شیلی، مسی از بازی های ملی خداحافظی کرد. او پس از مدتی از تصمیم خود عقب نشینی کرد و بار دیگر به تیم ملی آرژانتین بازگشت.

اعجوبه بارسا اکنون خود را برای حضوری قدرتمندانه در جام جهانی 2018 مهیا می کند.

مسی: شاید پس از جام جهانی خداحافظی کنم!

مسی در مصاحبه با اسپورت و در مورد اتخاذ تصمیمی مشابه پیکه مبنی بر خداحافظی با بازی های ملی پس از جام جهانی گفت:« نمی دانم. همه چیز به این بستگی دارد که جام جهانی برای ما چگونه تمام شود و اینکه اوضاع چگونه پیش برود. ما در سه فینال متوالی باخته ایم و رسانه ها شرایط را برای من بسیار سخت کردند. کسی توجهی نداشت که چگونه به آن سه فینال رسیدیم. واضح است که کسب قهرمانی مهم تر است اما رسیدن به فینال نیز کار ساده ای نیست.»

والورده:« با او احساس راحتی می کنم و حس فوق العاده ای در طول فصل داشتم چرا که شخصیتی صادق است و حرف زدن با بازیکنان و رفتار با آنها را بلد است. از او ممنونم و همچنین از رایکارد که در ابتدای دوران فوتبالم به من اعتماد کرد و باعث شد به تیم اول بارسا راه پیدا کنم. گواردیولا و انریکه نیز نقش مهمی در پیشرفت من داشته اند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی: شاید پس از جام جهانی خداحافظی کنم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..