تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییراتی اساسی در نظام رنکینگ فیفا در راه است

فیفا قصد دارد نظام رتبه بندی رنکینگ جهانی خود را بعد از جام جهانی روسیه اصلاح کند.

به گزارش شما نیوز ، در سالهای اخیر شاهد انتقادات زیادی به سیستم رنکینگ فیفا و تاثیر زیاد دیدارهای دوستانه آسان تیم ها بر افزایش رتبه آنها بوده ایم اما حالا اخبار حاکی از تغییراتی اساسی در این سیستم است.

 

 

این تغییرات که در نشست شورای فیفا در روز یکشنبه در پیشنهادی که برای بهتر نشان دادن قدرت واقعی تیم های ملی ارائه شده بود، تایید شد.

 

روش فعلی که از سال 2006 به اجرا گذاشته شده است، انتقادات زیادی را به همراه داشت و منتقدان معتقد بودند تیم های بزرگ با برگزاری بازی های دوستانه آسان با تیم های ضعیف تر رتبه خود را بالا می برند اما قرار است از این به بعد ضریب اهمیت دیدارهای بزرگ و تورنمنت های مهم افزایش یابد.

 

در روش جدید امتیازدهی بیشتر بر اساس قدرت رقبا و دستاوردها در تورنمت های مهم، خصوصا در مراحل حذفی خواهد بود و رویکرد تازه در اولین بروزرسانی رنکینگ فیفا پس از جام جهانی منعکس خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییراتی اساسی در نظام رنکینگ فیفا در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..