تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه های خنده دار سه رییس جمهور مشهور!

در این مطلب عکس هایی از مجسمه های خنده دار رییس جمهور کشورهای آمریکا و کره شمالی و روسیه در شهر شانگهای یکی از مشهورترین شهرهای کشور چین را برای شما آورده ایم .

مجسمه های خنده دار رییس جمهور

بازدیدکنندگان یک نمایشگاه بزرگ تجاری وسایل آشپزخانه و حمام در شانگهای چین متوجه شدند که مجسمه‌های سه شخصیت سیاسی روسیه، آمریکا و کره شمالی هیچ شباهتی به چهره واقعی این شخصیت ها ندارند.

مجسمه های خنده دار رییس جمهورترامپ و پوتین

هنرمند چینی تلاش زیادی برای ساخت مجسمه‌های مومی مطابق با شخصیت های اصلی کرد اما نتوانست در این پروسه موفق شود.

مجسمه های خنده دار رییس جمهورکیم جونگ اون و پوتین

ساخت مجسمه های دونالد ترامپ ، کیم جونگ اون ، ولادیمیر پوتین طوری ساخته شده که باعث خنده و تمسخر همگان شده است. این تصاویر در روزنامه های سراسر جهان پخش شد.

مجسمه های خنده دار رییس جمهورمجسمه کیم جونگ اونمجسمه های خنده دار رییس جمهورمجسمه پوتینمجسمه های خنده دار رییس جمهورمجسمه ترامپدرباره شهر شانگهای بیشتر بدانید

شانگهای شهر غول آسا و لبریز از جمعیت. رابط میان چین و دنیای خارج.
شهری که حزب کنونی چین در آن پایه‌گذاری شد. به شهر جنگل آسمانخراشها معروف است.
شهر روشنفکری و کارگری با ۲۵ دانشگاه و مؤسسه دانشگاهی.

این شهر در کرانه چپ رودخانه هوانگ پو در جنوب یانگ‌تسه قرار دارد با فاصله اندکی از اقیانوس آرام و نامش به چینی بر فراز دریا معنی دارد.

شهر شانگهای به دو بخش توسط رودخانه تقسیم می‌شود.

شهر شانگهایشهر شانگهای

که بخش شرقی که ناحیه تازه ساخت آن و با معماری جدید می‌باشد پودونگ و شرق آن شانگهای نام دارد که در منتهی‌الیه غربی آن فرودگاه خونچای که مربوط به پروازهای داخلی است قرار دارد.

مجسمه های خنده دار رییس جمهورشهر شانگهای در چین

همچنین فرودگاه اصلی شانگهای در منطقه پودونگ واقع است که با یک مونوریل خارج شهری به شهر شانگهای وصل می‌شود. از نکات جالب این شهر در حال حاضر منطقه شانگهای اکسپو ۲۰۱۰ است که مربوط به نمایشگاه بین‌المللی در سال ۲۰۱۰ می‌باشد.
زبان مردم این منطقه بیشتر چینی است.

شانگهای شبیه‌ترین شهر جهان به نیویورک است و همچنین باعث شده تا خیلی‌ها این شهر را نیویورک شرق بنامند.
شانگهای قلب تپنده اقتصاد کشور چین است و می‌توان همه جای شهر از این مسئله مطمئن شد.

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه های خنده دار سه رییس جمهور مشهور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..