تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از خبری خوش برای ناشنوایان تا کارت ویزیتی که ضربان قلبتان را اندازه‌گیری می‌کند

سنجاق سری که صدا به گوش ناشنوایان می‌رساند / کارت ویزیتی که ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان سبب آسان شدن زندگی و همچنین باز شدن دریچه‌هایی جدید علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری به معرفی برخی از این اختراعات در جهان می‌پردازیم.

 خط کش هوشمند طراحی شد

دو تن از مخترعان موفق به طراحی خط کشی شده‌اند که به کمک یک نمایشگر دیجیتال طول خط ترسیمی را نشان می‌دهد، این خط کش حسگری دارد که مقدار حرکت قلم را اندازه‌گیری می‌کند و در نمایشگر آن را نشان می‌دهد، بر روی خط‌ کش‌های قدیمی سانتی متر نوشته شده بود اما این خط کش با حرکت قلم بر روی کاغذ سانتی متر را به صورت هوشمند نشان می‌دهد.

 ضربان قلب خود را در کارت ویزیت‌ها مشاهده کنید

همه ما با کارت ویزیت‌ها آشنا هستیم و این کارت‌ها هر روز با شکل و خلاقیت‌های جدید به بازار می‌آیند اما به تازگی یکی از شرکت‌های خلاق کارت ویزیتی را طراحی کرده است که مجهز به حسگر ضربان قلب است، این کارت سیگنال‌های واقعی ضربان قلب را از طریق دستان یک فرد دریافت می‌کند و از نتیجه این کار می‌توان برای آزمایش‌های مختلف استفاده کرد.

 مچ بندی که حال شما را می‌فهمد

امروزه فناوری‌های پوشیدنی رونق بسیاری پیدا کرده‌اند و یکی از شرکت‌ها موفق به ساخت دستگاه مچی شده است که حال نامساعد فرد هنگام صبح را متوجه می‌شود، این مچ بند هوشمند فازهای الکتریکی عصبی بدن را دریافت می‌کند و اگر یک فرد هنگام صبح حالت تهوع داشته باشد به سرعت از طریق عصب‌های معده او پیامی به مچ بند ارسال می‌شود.

به کمک سنجاق سر و صداها را بشنوید

به صورت طبیعی افراد ناشنوا نمی‌توانند هیچ صدایی را بشنوند امابه تازگی محققان سنجاق سری را ساخته‌اند که می‌تواند صداها را برای ناشنوایان ترجمه کند، این سنجاق سر به موی افراد متصل می‌شود و صدای اطراف را دریافت و آن‌ها را ترجمه می‌کند؛ بسیاری از افرادی که به صورت مادرزاد ناشنوا بوده‌اند به کمک این دستگاه توانسته‌اند برخی از صداها را بشنوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از خبری خوش برای ناشنوایان تا کارت ویزیتی که ضربان قلبتان را اندازه‌گیری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..