تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار کرانچار با مدیرعامل سپاهان و قول زردپوشان برای همکاری با تیم امید

 سرمربی اسبق سپاهان و حال حاضرتیم فوتبال امید با مدیرعامل باشگاه سپاهان دیدار کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان،زلاتکو کرانچار سرمربی اسبق سپاهان وحال حاضرتیم ملی فوتبال امید کشورمان که امروز جهت انجام کارهای اداری در باشگاه سپاهان حضور پیداکرده است با تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان دیدار کرد.

تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان به کرانچار سرمربی تیم ملی امید قول مساعد داد تا در حد توان با تیم ملی جهت حضور در رقابتهای بین اللملی همکاری کند.

وی در ادامه تاکید کرد: باشگاه سپاهان با تمام توان با تیم ملی امید و شخص کرانچار همکاری می کند و از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

کرانچار سرمربی تیم ملی امید در ادامه ضمن تشکر از تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان بابت همکاری این باشگاه با تیم ملی، از اهمیت بحث پایه در فوتبال و حضور جوانان در رقابتهای بین اللملی صحبت هایی را مطرح کرد.

کرانچار در پایان گفت: در بحث تیم ملی امید باید مدیرعامل باشگاه ها و سرمربیان تیم ها با تیم ملی امید نهایت همکاری را بکنند.باید همدلی ایجاد شود تا بازیکنان مورد نیاز تیم ملی در اردو حاضر شوند.

تابش در پایان نیز به کرانچار گفت: باشگاه سپاهان خانهکرانچار است و ما همیشه همکاری خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار کرانچار با مدیرعامل سپاهان و قول زردپوشان برای همکاری با تیم امید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..