تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجمه‌ها علیه پروانه سلحشوری برای حضور در جام جهانی روسیه

هجمه ها علیه پروانه سلحشوری برای حضور وی در جام جهانی روسیهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روزی است که خبر حضور چند تن از نمایندگان مجلس در روسیه برای تماشای مسابقات جام جهانی 2018 در رسانه‎ها پیگیری می‌شود. در این فهرست نام غلامرضا کاتب نماینده گرمسار، پروانه سلحشوری نماینده تهران و محمدعلی وکیلی نماینده تهران (فراکسیون امید)، محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز از طرف کمیسیون فرهنگی و رحیم زارع نماینده آباده، همایون یوسفی نماینده اهواز و علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری در این فهرست دیده می‌شد.

از همان آغاز انتشار اسامی این نمایندگان، موج حاشیه‌ها علیه این سفر و پرسش‌ها درباره هزینه‌های آن آغاز شد، به طوری که برخی از آنها از سفر به جام جهانی انصراف دادند و اعلام کردند که به دلیل هزینه‌های این سفر، در جام جهانی حضور نمی یابند.

اما در این میان پروانه سلحشوری نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان که به‌ عنوان یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی قرار است کاروان اعزامی را همراهی کند، گفته است از حضور در این سفر انصراف نمی دهد و با هزینه شخصی و به‌عنوان ناظر برای تماشای بازی‌ها به روسیه می‌رود. این اقدام سلحشوری واکنش‌های بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت. کاربران این انتقاد را به سلحشوری وارد می‎دانند که او به‌عنوان نماینده ملت ایران به انداره کافی در داخل کشور کار و دغدغه دارد که نیازی نباشد برای نظارت بازی‌های جام جهانی به روسیه برود!

در ادامه می توانید کامنت های کاربران را مشاهده نمایید.

هجمه‌ها علیه پروانه سلحشوری برای حضور وی در جام جهانی روسیه

هجمه‌ها علیه پروانه سلحشوری برای حضور وی در جام جهانی روسیه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجمه‌ها علیه پروانه سلحشوری برای حضور در جام جهانی روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..