تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ۵۰ میلیاردریال برای ساخت مسکن نیازمندان بوشهری

معاون بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در راستای ساخت مسکن ویژه طلاب، خانواده معلولان و مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش شمانیوز:معاون بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در راستای ساخت مسکن ویژه طلاب، خانواده معلولان و مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.
علیرضا بادره با اشاره به ساخت مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بوشهر اظهار داشت: ۱۲ هزار واحد مسکن‌مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر بوشهر اجرا و تاکنون ۹۰ درصد آن تکمیل شده است.
وی از ساخت ۳۸۸ واحد مسکونی در شهر‌های استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: این واحد‌ها که در شهر‌های عالی‌شهر بوشهر، خورموج، دیر، دیلم و کنگان اجراء شده تا پایان امسال ۳۰۰ واحد آن در شهر‌های مختلف به استثنای دیر تکمیل می‌شود.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به ساخت مسکن ویژه خانواده‌های معلول گفت: در انعقاد تفاهم‌نامه با بهزیستی، کمیته امداد و مرکز خدمات حوزه علمیه ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت.
بادره با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت این واحد‌های مسکونی تصریح کرد: در اجرای این واحد‌های مسکونی به هر خانواده دو معلولی ۳۰ میلیون تومان، خانواده تک معلولی ۲۰ میلیون تومان و طلاب ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ واحد مسکونی یاد شده تکمیل و تحویل متقاضیان شد افزود: ۴۰ واحد در اختیار طلاب گرفت و ۶۰ واحد دیگر به خانواده‌های دو معلولی، تک معلولی مددجوی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان بوشهر واگذار شد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر تعمیر و تجهیز مصلا‌های جمعه را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برای ساخت، تعمیر و تجهیز مصلا‌های جمعه استان، دفاتر ائمه جمعه، خانه‌های عالم و کتابخانه ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی تخصیص یافته است.

منبع:بنیاد مسکن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ۵۰ میلیاردریال برای ساخت مسکن نیازمندان بوشهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..