تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراشه‌ی مودم 5G مدیاتک به نام هلیو ام ۷۰ سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

مدیاتک در نظر دارد تا تراشه‌ی هلیو ام ۷۰ را که در واقع مودم 5G این کمپانی است در سال ۲۰۱۹ میلادی راهی بازار کند.

مدیاتک تراشه‌ی مودم 5G جدید خود را به نام هلیو ام ۷۰ (Helio M70) مبتنی بر لیتوگرافی ۷ نانومتری TSMC که با فناوری EUV تولید می‌شود در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد کرد. هلیو ام ۷۰  قرار است در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۹ ( ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۸ ) رسما رونمایی شود.

مدیاتک تصمیم گرفته به صورتی برنامه‌ی طراحی و تولید این تراشه را پیش ببرد که حداقل ۶ ماه زودتر از سررسید برنامه‌‌ی اولیه خود، تولید انبوه تراشه‌ی نسل جدید خود را آغاز و آن را به بازار معرفی کند. با این رویکرد سعی می‌کند تا به طراحان تراشه نشان دهد در تصمیم خود برای استقرار سریع در حوزه‌ی توسعه فناوری ارتباطی 5G‌ مصمم است. به‌علاوه این استراتژی منجر به ایجاد فرصت‌های کسب و کار جدید در حوزه فناوری 5G خواهد شد.

مدیاتک / MediaTek

مقاله‌های مرتبط:

ریک تسای، مدیر عامل شرکت مدیاتک، اعلام کرده است که تیم تحقیق و توسعه، به صورتی کاملا فعال در جهت توسعه فناوری 5G و هوش مصنوعی در تلاش هستند و سعی می‌کنند بهترین تجربه کاربری را برای مخاطبان این شرکت فراهم کنند. وی تاکید کرده است که با استفاده از طیف گسترده‌ای از IP های خوب و راهکارهای تراشه، مدیاتک می‌تواند به اکوسیستم‌ها و مشتریان خود کمک کند تا بهترین دستگاه‌های ارتباطی با بهترین عملکرد را در اختیار عموم قرار دهند تا در حوزه کسب و کار 5G به چشم‌انداز روشن و خوبی برسند. جو چن از اعضای هیات مدیره مدیاتک نیز ادعا می‌کند که مدیاتک نقش مهمی در جهت تسریع فرآیند محبوبیت گوشی‌های هوشمند بین کاربران در سراسر جهان داشته است و همواره با معرفی راهکارهای جدید در تلاش بوده تا خدمتی درخور نیاز کاربران به آنها ارائه دهد و با همکاری نزدیک با فروشندگان گوشی‌های هوشمند و اپراتورهای مخابراتی، سعی در توسعه فناوری کاربردی 4G داشته است. 

مدیاتک در مسیر توسعه و گسترش فناوری‌های 5G، با شرکت‌هایی همچون نوکیا، NTT Docomo، China Mobile و هواوی ارتباط برقرار کرده است تا برای پیشبرد مسایل بخش فنی، با آنها مذاکره کند و اگر لازم شد این شرکت با یکدیگر وارد همکاری جدیدی شوند. طبق گفته‌ی چن، با انتشار آخرین نسخه‌ی 15 NSA 5G NR توسط سازمان 3GPP، مدیاتک تصمیم گرفته است مودم هلیو ام ۷۰ را زودتر از برنامه‌ی قبلی و با سرعت ۵ گیگابایت بر ثانیه معرفی کند. چن تاکید کرده که مدیاتک قصد دارد در سال ۲۰۱۹ بازار تراشه‌ی 5G را از آن خود کند و برنامه‌ریزی کرده تا در سال ۲۰۲۰ - ۲۰۲۲ حضور چشمگیری در بازار تراشه‌های 5G‌ داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراشه‌ی مودم 5G مدیاتک به نام هلیو ام ۷۰ سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..