تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Sony Sketch – Draw & Paint 8.2.A.0.5 – برنامه رسمی ط&a

دانلود امروز 26+

تاریخ انتشار شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

8

نسخه 8.2.A.0.5

دوست داشتن 1

Sony Sketch – Draw & Paint v8.2.A.0.5 – اپلیکیشن رسمی طراحی و نقاشی سونی اندروید
نسخه اصلی برنامه با بیش از 50 میلیون دانلود تقدیم شما عزیزان

Sony Sketch – Draw & Paint عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای طراحی و نقاشی برای اندروید می باشد که توسط شرکت بزرگ و معتبر سونی Sony Mobile Communications توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به عنوان یک منبع بی پایان از هنر های دیجیتال کمک می کند به راحتی هر نوع تصویر و یا طرحی را در ذهن خود به اثری بسیار خلاقانه تبدیل کنید. تنها کافیست قلم مویتان را انتخاب  کنید و تصمیم خود را بگیرید تا طرحی زیبا بر روی نمایشگر نقش ببندد. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که این استارت اپ در اختیار کاربرانش قرار می دهد توانایی ایجاد لایه های مختلف می باشد که کمک می کند آثاری بی نقص را ایجاد کنید و بدون هیچ گونه مشکلی نیاز های خود را به هر نوع ابزار طراحی برطرف سازید. پالت دلخواه رنگ هایتان را ایجاد و فراخوانی کنید تا به آثارتان روح ببخشید! برای افزایش جزئیات به نقاشی هایتان بر روی قسمت های مختلف صفحه زوم کنید و به راحتی به اضافه کردن جزء به جزء خواسته هایتان بپردازید. جدا از تمامی توضیحات بهتر است بدانید که برنامه فوق به صورت یک شبکه اجتماعی عمل می کند که قادرید در این جامعه گسترده علاوه بر به اشتراک گذاری آثار خود از طرح های دیگر کاربران الهام بگیرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Sony Sketch – Draw & Paint اندروید :

ایجاد نقاشی های خلاقانه با استفاده از قلم مو و ابزارهای جالب اضافه کردن متن و یا برچسب بر روی عکس های خود مشاهده آثار دیگر کاربران و الهام گرفتن از آن ها ساخت طرح های پیشرفته در چند لایه گوناگون زوم بر روی هر قسمت برای افزایش بیشتر جزئیات پشتیبان گیری و همگام سازی اطلاعات خود در چندین دستگاه مختلف محیط جذاب و کاربرپسند

اپلیکیشن Sony Sketch – Draw & Paint با بهره مندی از امکانات و توانایی های خاص خود در زمینه نقاشی و طراحی توانسته است با بیش از 50 میلیون دانلود امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص دهد که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه اصلی این استارت اپ را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ این برنامه همه قابلیت ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد .

تغییرات نسخه v8.2.A.0.5 :

* برطرف سازی باگ ها و مشکلات برنامه

Sony Sketch - Draw & Paint




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Sony Sketch – Draw & Paint 8.2.A.0.5 – برنامه رسمی ط&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..