تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران اسلامی راه۴۰سال گذشته خود را فریاد زده و آن را مصمم تر دنبال می‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روز جهانی قدس تجلی وحدت و عظمت مسلمانان در برابر استکبار جهانی است.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در جمع مردم کاشان اظهار داشت: قدس متعلق به مسلمانان است و بزرگداشت این روز جهانی تلاش در جهت دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی محسوب میشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این روز، روز نمایش قدرت اسلام و روز تحقق آمال مسلمان جهان در رفع ظلم و ستم بوده و روزی است که دشمن صهیونیستی به خود می‌لرزد افزود: دشمنان انقلاب اسلامی مطمئن باشند که ایران اسلامی با صدای واحد، راه مقدس 40 سال گذشته خود را فریاد زده و آن را مصمم تر دنبال می‌کند و روز به روز به اهدافش نزدیکتر می‌شود.

وی با بیان اینکه این انقلاب اسلامی بود که دشمنان را به عقب نشیتی وا داشته و کاری کرده که که سنگ در دست فلسطینیها به موشک تبدیل شده گفت: دیگر آن گنبد آهنین اسرائیل نمیتواند جلو آنها را بگیرد.

حاجی صادقی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی الهام بخش از مقاومت، ایستادگی و ظلم ستیزی در منطقه و حتی جهان، امروز منافع استکباری آمریکا و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را با چالش جدی مواجه کرده است؛ به همین دلیل آنها جز نابودی نظام مقتدر هدف دیگری ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین شب گذشته با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران اسلامی راه۴۰سال گذشته خود را فریاد زده و آن را مصمم تر دنبال می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..