تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ۱۰۰ برنامه‌ قرآنی در شهرستان بروجن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، از برگزاری 100 برنامه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه ها و مراکز قرآنی با حضور مبلغین اعزامی، در شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی،گفت: در ماه مبارک رمضان یک‌صد برنامه قرآنی به‌صورت متمرکز و غیرمتمرکز، با حضور مبلغین و مفسرین اعزامی وقاریان شهری و شهرستانی در مساجد، حسینیه‌ها، ادارات و بقاع متبرکه، و با همکاری هیئت‌امنا، مسئولین، موسسه‌های قرآنی و حوزه علمیه، در شهرها و روستاهای شهرستان بروجن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۱۰۰ نفر مبلّغ و مبلغه، در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه مشغول امر مقدس تبلیغ در شهرستان بروجن هستند که تا پایان ماه مبارک رمضان و تا برگزاری نماز عید فطر در شهر و روستای محل تبلیغ خود مستقر هستند.

وی ادامه داد: مبلغین اعزامی هرروز، علاوه بر احکام و مسائل روز، برنامه جزء خوانی و آموزش و تفسیر قرآن کریم را برای خواهران و برادران به‌صورت ویژه برگزار می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن درباره برنامه‌های متمرکز قرآنی شهر بروجن اظهار کرد: چهار برنامه‌ی جز خوانی قرآن کریم، در ایام ماه مبارک رمضان ویژه عموم مردم و خواهران در مساجد مرحوم مدنی، حاج کرامات و فاطمیه و موسسه قرانی فاطمه الزهرا سلام الله علیها، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: علاوه بر جز خوانی، در برخی از مساجد و حسینیه‌ها و مراکز قرآنی، آموزش روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و تفسیر قرآن کریم و نهج‌البلاغه، توسط اساتید قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن بیان کرد: همچنین به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه اسلام، محفل انسی با قرآن کریم، همراه با افطاری ساده، در برخی از مساجد شهرستان بروجن برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالحی، ماه مبارک رمضان را ماه بهار دل‌ها و انس بیشتر با خالق هستی عنوان کرد و گفت:ماه رمضان، ماه فرصت یابی است، فرصت آشتی با خدا است، هر کس قهر بوده به فکر آشتی با خدا باشد. فرصت نظم و برنامه ریزی است، هر کس بی نظم بوده این جا باید منظم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ۱۰۰ برنامه‌ قرآنی در شهرستان بروجن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..