تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای عملیات سم‌پاشی درختان در سطح شهر

شهردار نهاوند از اجرای عملیات سم‌پاشی درختان در سطح شهر نهاوند خبر داد.

اجرای عملیات سم پاشی درختان در سطح شهرمحمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: عملیات سم‌پاشی درختان با هدف دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری‌های گیاهی و نیز جلوگیری از طغیان شته‌ها هم اکنون در سطح شهر آغاز شد.

وی گفت: سمپاشی درختان با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم استاندارد به صورت شبانه انجام می‌شود.

شهردار نهاوند افزود: با توجه به این مهم که رشد و نمو گیاهان همواره تحت تأثیر عوامل محدود کننده‌ای هم‌چون آفات قرار می‌گیرد و این آفات باعث ضعف عمومی و در نهایت خشکیدگی گیاه می‌شود، بنابراین شهرداری نهاوند اقدام به سم‌پاشی درختان معابر سطح شهر کرده تا از خشکیدگی درختان جلوگیری شود.

وی از شهروندان خواست در هنگام انجام عملیات سم‌پاشی ضمن همکاری با عوامل شهرداری، تمهیدات لازم را به منظور پیشگیری از مسمومیت های احتمالی معمول داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای عملیات سم‌پاشی درختان در سطح شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..