تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار هواشناسی درباره جاری شدن سیلاب در مازندران

ساعت: 18:28 منتشر شده در مورخ: 1397/03/19 شناسه خبر: 1372067

هواشناسی مازندران در خصوص جاری شدن سیلاب و روان آب‌ ها به صورت محلی و منطقه‌ ای از امروز تا اواسط هفته هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، از امروز تا اواسط هفته به دلیل عبور جریان های مرطوب، شاهد رگبار، رعد و برق، وزش باد در دامنه ها و ارتفاعات خواهیم بود.

هواشناسی از ساکنان و مسافران خواست از توقف و چادر زدن در مسیر رودخانه های و روان آب ها خودداری کنند.

هواشناسی مازندران از امروز تا چهارشنبه برای استان آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق، وزش باد و کاهش دما پیش بینی کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط هفته جاری به‌تناوب شاهد ابرناکی آسمان همراه با رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده و وزش باد گاهش نسبتاً شدید باشیم.

احمد اسدی اظهار کرد: بیشینه دمای هوا روز گذشته مربوط به گلوگاه 31 درجه و کمینه دما از بلده، سیاه‌بیشه و آلاشت 11درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شد و دمای هوای ساری بین حداقل 21 و حداکثر 30 درجه در نوسان بود.

وی بیان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد کماکان تا اواسط هفته جاری با استقرار جریانات مرطوب شمالی را روی منطقه داریم که با عبور متناوب امواج تراز میانی جو همراهی دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط هفته جاری به‌تناوب شاهد ابرناکی آسمان به‌ویژه در ارتفاعات، همراه با رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده و وزش باد گاهش نسبتاً شدید باشیم.

اسدی با اشاره به اینکه دمای هوای به‌صورت نسبی کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات شرایط برای بارش‌های رگباری مهیاتر خواهد بود که باتوجه به بارش‌های رگباری به‌صورت محلی و نقطه‌ای احتمال روان‌آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در برخی از مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی یادآور شد: ساکنان در ارتفاعات و همچنین دامداران و مسافران در زمان وقوع رعدوبرق نکات ایمنی را رعایت کنند.

معاون هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی 24 ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار هواشناسی درباره جاری شدن سیلاب در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..