تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی Resident Evil 6 برای PS4 به همراه آپدیت v1.01

بازی Resident Evil 6 برای PS4 یک بازی ویدئویی به سبک اکشن-ماجراجویی با دید سوم شخص است که ششمین نسخه از سری بازی‌های رزیدنت ایول به‌شمار می‌رود. داستان نسخه ششم سری رزیدنت ایول، درسال ۲۰۱۳ و ۱۵ سال پس از رویدادهای شهر راکون روایت می‌گردد. بخش اول از ۲۴ دسامبر ۲۰۱۲ آغاز می‌شود. در شرق اروپا حملات تروریستی روی داده است. جیک مولر پسر آلبرت وسکر برای جلوگیری از این حملات به آنجا فرستاده می‌شود در این راه شری برکین از بازمانده‌های شهر راکون جیک را همراهی می‌کند. شری به جیک می‌گوید از آنجایی که تو پسر آلبرت وسکر هستی برای توقف تمام این ماجراها نیاز به خون تو است و جیک موافقت می‌کند تا با شری به جایی برود که از ادامه همه حملات جلوگیری کنند.

ناگهان هیولای بزرگی نام آستاناک در این راه به این دو حمله می‌کند. شری و جیک چندین بار با آن مبارزه کرده اما این هیولا آن‌ها را تا چین دنبال می‌کند. هم‌زمان با این حملات کریس ردفیلد و پی‌یرس نیوانس نیز بخش دوم داستان را رغم می‌زنند. موجود شبیه‌سازی شده از ایدا وانگ به کریس و پیرس حمله کرده‌است و بیشتر اعضای گروه B.S.A.A توسط وی کشته می‌شوند و کریس و پیرس به کشور چین می‌روند تا وظیفه مقابله با «ویروس-سی» را داشته باشند.

Resident Evil 6 v1.01 (CUSA03856) PS4-P2P

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Resident-Evil-6

بخش دیگری از داستان بازی Resident Evil 6 به شش ماه بعد و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۳ برمی‌گردد. لیان اسکات کندی و هلنا هارپر مأمور محافظت از رئیس جمهور آمریکا آدام بنفورد هستند، که رئیس جمهور دچار حمله بیوتروریستی می‌شود. لیان و هلنا به دنبال این هستند که چه کسی در پس پرده این حملات بیوتروریستی قرار دارد تا انتقام خون رئیس جمهور را از وی بگیرند. لیان و هلنا متوجه می‌شوند که فردی که در حال حاضر کنترل تمامی نیروهای مبارز حملات بیوتروریستی را برعهده دارد درک سیمونز است که خود بر خلاف چیزی که خیلی‌ها فکر می‌کنند در پشت حملات قرار دارد.

لیان و هلنا به‌طور مخفیانه با فردی از داخل نیروهای دولتی راهی را برای رسیدن به سیمونز پیدا می‌کند تا اینکه متوجه می‌شود تمام این سره نخ‌ها به کشور چین برمی‌گردد. لیان و هلنا به چین می‌روند و متوجه می‌شوند که جیک و شری نیز در آنجا هستند. لیان، هلنا، شری و جیک در کنار هم در برابر هیولایی که مدت‌ها به دنبال جیک و شری بود می‌جنگند و خود را به سیمونز می‌رسانند. سیمونز نیز به همراه همکاران خود به آن‌ها حمله و تیراندازی می‌کند.

اما در همین بین فردی به‌طور مخفیانه آمپولی از «ویروس-سی» را به بدن سیمونز می‌زند و سیمونز تبدیل به یک هیولای بزرگ می‌شود. لیان و هلنا در روی ریل قطار در حال حرکت با سیمونز مقابله کرده و موفق به شکست وی می‌شوند. همه فکر می‌کنند که تمام ماجراها به پایان رسیده اما ناگهان موشکی وارد خاک چین شده و ویروس-سی را پخش می‌کند و دوباره تمام مردم دچار این ویروس می‌شوند. اینبار لیان و هلنا با کریس ردفیلد و پیرس نیوانس مواجه می‌شوند و با هم به دنبال این خواهند رفت تا بفهمند پشت پرده این ماجرا چه چیزی است.

منبع توضیحات: ویکی پدیا

اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-6 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-6 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-6 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-6 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-6 اسکرین-شات-بازی-Resident-Evil-6 info

Blending action and survival horror, Resident Evil 6 is a dramatic horror experience that cannot be forgotten. Now in high definition, the game offers multiple characters, including fan favorites and new faces, along with solo and co-op modes and new challenges for players, different from any other in the Resident Evil franchise. This edition includes all DLC, along with two costumes per main character, originally exclusively unlockable through Residentevil.net, that are now unlockable through the game itself.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی Resident Evil 6 برای PS4 به همراه آپدیت v1.01»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..