تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان افزایش دریافتی ماهیانه کارمندان +سند

بعد از استفساریه مجلس در خصوص حداقل حقوق کارمندان دولت، هیئت دولت حداقل حقوق کارمندان دولت را ۴۲ هزار تومان افزایش داد.

به گزارش شمانیوز، بر اساس مصوبه دولت و بنابر پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه، حداقل حقوق کارمندان دولت از رقم ماهیانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۲۴۲ هزار تومان افزایش یافت.

در ادامه مصوبه مذکور آمده است، در بند ۷ و تبصره یک آن واژه‌های مستمر به عبارت «مبنای کسور بازنشستگی» اصلاح و متن زیر به عنوان تبصره ۲ به بند ۷ اضافه و تبصره ۲ قبلی به عنوان تبصره ۳ تلقی می‌شود:

تبصره ۲- مبلغ افزایش ناشی از ضریب تعدیل برای هر یک از اقلام حقوق و مزایای مشمول کسور بازنشستگی با عدد حاصل از فرمول یاد شده در شرح حکم محاسبه و با عدد و مبلغ افزایش ضریب سال جمع و به تفکیک در ردیف مربوط به همان قلم افزوده خواهد شد.

میزان افزایش دریافتی ماهیانه کارمندان +سند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان افزایش دریافتی ماهیانه کارمندان +سند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..