تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودرو‌هایی که ۲ تا ۱۵ میلیون تومان گران شدند +جدول قیمت

رشد ۸ تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار +جدول قیمتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این روز‌ها بازار خودرو التهابات زیادی را شاهد است که یکی از دلایل آن‌ها افزایش قیمت خودرو‌های خارجی و تمایل مردم به خرید خودرو‌های داخلی است.

البته محدودیت عرضه و زمزمه افزایش قیمت خودرو‌ها تا پایان خردادماه عاملی شده تا تقاضا در سطح بازار افزایش پیدا کند و همین موضوع رشد قابل توجه قیمت‌ها را بوجود آورده است.

علاوه بر این تعلیق همکاری پژو با ایران نیز عاملی شده تا نخستین خودرو پسابرجامی پژو ۲۰۰۸ طی چند روز اخیر شاهد افزایش ۸ میلیون تومانی قیمت باشند به نحوی که این خودرو امروز با قیمت ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:خودرویی که یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شد+ جدول قیمت خودرو 


در بازار امروز مزدا ۳ با رشد ۱۵ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان، ساندرو با افزایش دو میلیون تومانی با قیمت ۷۲ میلیون تومان و استپ وی با افزایش دو میلیون تومانی با قیمت ۸۱ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

در بخش خودرو‌های پژو ۲۰۶ نیز بازار شاهد تغییرات قیمتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی است. علاوه بر این تندر پلاس نیز با افزایش دو میلیون تومانی با قیمت ۶۸ میلیون تومان، سراتو با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول قیمت

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

افزایش ۸ تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودرو‌هایی که ۲ تا ۱۵ میلیون تومان گران شدند +جدول قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..