تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۸ درصدی تلفات انرژی برق

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلال زراعت پیشه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز از کاهش هشت و ۳۴ صدم درصدی تلفات انرژی برق در شیراز خبر داد، گفت: میزان تلفات برق در ابتدای پارسال ۱۶ و چهار صدم درصد بود که با راهکاری ارایه شده، شاهد کاهش تلفات انرژی بوده ایم.

وی افزود: راهکار‌های انجام شده شامل نصب لوازم اندازه گیری، ایجاد و قرائت بموقع کنتور مشترکان معاف از پرداخت هزینه برق مصرفی نظیر مساجد، حسینیه ها، نصب، ایجاد و قرائت مستمر کنتور‌های روشنایی معابر، نصب لوازم اندازه گیری پارک‌های بدون انشعاب، بررسی وجمع آوری برق‌های غیر مجاز پارک‌های دارای انشعاب است.

به گفته زراعت پیشه، نصب لوازم اندازه گیری مصارف در میدان‌ها، نصب لوازم اندازه گیری برای برج‌های روشنایی، نصب لوازم اندازه گیری زیرگذرها، تقاطع‌های غیر همسطح، پل‌های عابر پیاده و تونل‌های شهر و نصب لوازم اندازه گیری برای تابلو‌های تبلیغاتی از اقداماتی است که به کاهش تلفات انرژی در حوزه شیراز کمک کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، از جمع آوری برق‌های غیر مجاز دستفروشان و اقدامات پیشگیرانه در این رابطه و برخورد قانونی با خودرو‌های بارفروشی که از برق غیرمجاز استفاده می‌کنند، به عنوان بخشی دیگر از فعالیت‌ها در راستای کاهش تلفات غیرفنی انرژی یاد کرد.
انتهای پیام/ر

کاهش هشت و ۳۴ صدم درصدی تلفات انرژی برق در شیراز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۸ درصدی تلفات انرژی برق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..