تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشحالی سرمربی فرانسه از تمدید مدافع بارسلونا

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی با باشگاه بارسلونا ابراز رضایت کرد.

به گزارش شما نیوز ، معمولا سرمربیان تیم های ملی ترجیح می دهند پیش از آغاز جام جهانی تکلیف آینده ستاره های تیمشان مشخص شود تا در خلال مسابقات تمرکز بازیکنان حفظ گردد و دیدیه دشان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

 

دیدیه دشان گفت: "ساموئل اومتیتی از تمدید قرارداد خود خوشحال است اما بیش از او مدیریت بانکی که حساب اومتیتی در آن قرار دارد باید از رخ دادن این اتفاق رضایت داشته باشد.

 

اینکه آینده اومتیتی پیش از جام جهانی مشخص شد خوشحال کننده است اما برخی بازیکنان ممکن است در طول جام جهانی حس کنند قرار است در باشگاه خود باقی بمانند اما در پایان مقصد آنها تغییر کند.

 

من چیز زیادی در مورد این موضوع نمی دانم و باید پذیرفت فضای بازار نقل و انتقالات اینگونه است اما من ترجیح می دهم فضا و روح بهتری حاکم باشد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشحالی سرمربی فرانسه از تمدید مدافع بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..