تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لو: هو کردن بازیکن تیم‌ملی را تمام کنید

یوآخیم لو سرمربی تیم‌ملی فوتبال آلمان از سوت های تمام نشدنی هواداران ژرمن ها در مسابقه شب گذشته این تیم مقابل عربستان انتقاد کرد.

به گزارش شما نیوز ، از بین بازیکنان تیم فوتبال آلمان ایلکای گوندوگان ترک‌تبار به دلیل حمایت از رجب طیب اردوغان در انتخابات ترکیه مورد انتقاد محافل سیاسی آلمان قرار دارد و این مساله به هواداران منتقل شده و آنها شب گذشته در دیدار دوستانه مقابل عربستان با سوت‌های مکرر و متوالی اعتراض خود را به این بازیکن اعلام کردند.


گوندوگان در این حمایت مسوت اوزیل دیگر ستاره ترک تبار مانشافت را نیز کنار خود داشت اما اوزیل به دلیل مصدومیت مسابقه دیروز را از دست داده بود. لو در پایان بازی در ابتدای حرف‌هایش گفت: هو کردن بازیکن تیم‌ملی هیچ کمکی نمی‌کند. من از شما سوال می‌کنم ایلکای با این رفتار چه باید بکند؟


سرمربی آلمان ادامه داد: او عکسی انداخته اما هیچ موضع‌گیری سیاسی رسمی انجام نداده است و البته در این‌باره با رسانه‌ها صحبت کرده. ایلکای در آلمان به دنیا آمده، اینجا رشد کرده و خانواده و دوستانش اینجا هستند. همه باید این مساله را درک کنند.


همچنین اولیور بیرهوف مدیر تیم‌ملی فوتبال آلمان نیز ابراز امیدواری کرد اتحاد بین هواداران و بازیکنان همچنان ادامه داشته باشد و این مساله به مسابقات جام‌جهانی در روسیه نکشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لو: هو کردن بازیکن تیم‌ملی را تمام کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..