تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Kitchen Book : All Recipes Premium 24.1.0 – کتاب آشپزی کامل و جامع مخصوص اندروید !

دانلود امروز 12+

تاریخ انتشار شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

2

نسخه 24.1.0

دوست داشتن 1

Kitchen Book : All Recipes v24.1.0 [Premium] – اپلیکیشن کتاب آشپزی کامل و جامع اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار تقدیم شما عزیزان

آشپزی را می توان جزو پر طرفدار ترین حرفه ها دانست که افراد زیادی در سراسر جهان به خاطر خوش مزه بودنش به آن علاقه دارند! در مقابل علاقه مندان به آشپزی، افرادی نیز وجود دارند که علارغم علاقه بسیار زیاد به غذا های مختلف توانایی پختشان را ندارند که در چنین شرایطی بهترین گزینه برای پخت غذای مورد علاقه خود استفاده از کتاب های آشپزی می باشد. Kitchen Book : All Recipes Premium عنوان یک کتاب آشپزی کامل و جامع می باشد که توسط Endless برای اندروید توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از یک دیتابیس عظیم از دستور العمل های متنوع کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر غذا های مورد علاقتان را طبخ کنید و از آن ها لذت ببرید. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این استارت اپ را شاید بتوان دستور های متنوع موجود دانست ؛ به گونه ای تمامی آن ها از کشور های مختلف جمع آوری شده اند و هر نوع غذایی که تصورش را کنید در آن دیده می شود. تمامی آموزش ها به صورت گام به گام و هوشمندانه ای نوشته شده اند تا هر گونه ابهامی را در مراحل پخت از بین ببرد و کمک کند غذایی خوشمزه را بپزید. یکی از شگفت انگیز ترین امکانات این نرم افزار که باعث می شود کاربران بسیار تعجب کنند امکان جست و جوی تصویری غذا ها می باشد ؛ به گونه ای که برای یافتن نحوه پخت خوراک مورد علاقه خود تنها کافیست از آن عکس گرفته و سپس شروع به یافتنش در میان هزاران گزینه موجود کنید. جدا از تمامی امکانات ذکر شده ابزار های مختلفی نیز در لیست توانایی ها به چشم می خورد که در میان بهترین آن ها می توان به تایمر مخصوص اشاره کرد که کمک می کند هیچ گاه غذای در حال پخت خراب نشود.

Kitchen Book : All Recipes Premium

اپلیکیشن Kitchen Book : All Recipes با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه آموزش های آشپزی توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از لینک های مستقیم وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v24.1.0 :

* فونت جدید برای خوانایی بهتر
* بهبود عملکرد و رفع مشکلات برنامه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Kitchen Book : All Recipes Premium 24.1.0 – کتاب آشپزی کامل و جامع مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..