تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر و خوشمزه و مجلسی به همراه خواص آن

آموزش کامل نحوه تهیه ژله شربت گل محمدی فوق العاده خوشمزه طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

در این قسمت مجموعه دسرها و ژله ها نسیم فان میخواهیم طرز تهیه ژله شربت گل محمدی  را آموزش بدهیم ♥ در ادامه با ما همراه باشید.

ژله شربت گل محمدی بسیار خوشمزه و خوش عطر است  یه ژله خوشمزه با ظاهری قشنگ برای کسایی که عطر گل محمدی رو دوست دارن  و گزینه بسیار مناسبی برای سفره زیبایی شما است و خود گل محمدی خواص بسیاری زیادی دارد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

خواص گل محمدی

الان فصل گلاب و گلاب گیری است و این گلاب خوش عطر طرفداران بسیار زیادی دارد و  تروریست های بسیار زیادی برای دیدن گلاب گیری  و خریدن گلاب ناب به شهرستان  کاشان  در اصفهان میروند.

گلبرگ‌های گل محمدی را می‌توان به صورت تازه به چای یا آبجوش اضافه کرده، پس از حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه که دم کشید مصرف کرد.

همچنین از این گلبرگ‌های خوشبو می‌توان به عنوان یک چاشنی معطر برای خوراک‌های گوشتی استفاده کرد.

یکی دیگر از موارد مصرف گلبرگ‌های گل محمدی اضافه کردن آن به ماست همراه نعناء خشک و خیار است که با آن می‌توان یک میان وعده مقوی، خوشمزه و نیروزا تهیه کرد.

خواص گل محمدی خوش عطر

خواص گل محمدی خوش عطر

برای شیرین کردن چای یا دمنوش گل محمدی می‌توان از عسل طبیعی استفاده کرد و از طعم مطبوع آن بهره‌مند شد.

محلول گلاب بدست آمده از این گل به همراه آب، یک اسکراب بسیار مفید برای لایه برداری از پوست، رفع چین و چروک، پاک کردن آرایش و برطرف کردن آلرژی‌های پوستی است.

برطرف کردن سرفه‌های مزمن، درمان دردهای شکمی و مشکلات گوارشی، کاهش خونریزی در دوران قاعدگی و برطرف کردن التهاب و حساسیت در بدن.

خواص گل محمدی خوش عطر

خواص گل محمدی خوش عطر

گل محمدی حاوی ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های مفید برای بدن از جمله ویتامین C است و برای درمان مشکلات پوستی از جمله آکنه و برطرف کردن انواع لکه‌های پوستی و چین و چروک می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

نوشیدن چای گل محمدی نیز می‌تواند سبب کاهش چین و چروک‌های پوستی و افزایش کلاژن سازی پوست شود و به این ترتیب شادابی و جوانی پوست حفظ شود.

خواص گل محمدی خوش عطر

خواص گل محمدی خوش عطر

مواد لازم جهت تهیه ژله شربت گل محمدیژله آلوئه ورا                                                  ۱ بستهآب جوش                                                        ۱ لیوانشکر                                                              ۱ لیوانبرگ گل محمدی                                              به مقدار لازم

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی  ژله آلوئه ورا  را  با ۱ لیوان آب جوش و مخلوط کرده و شکر را به آن اضافه کرده و روی بخار آب کتری قرار داده تا تمام ذرات آن حل  و شفاف شود.کف قالب مورد نظر را که از قبل چرب کرده بودیم  یک لایه ژله آلوئه ورا  بریزید به قدری که فقط کف قالب با ژله پر بشه . قالب رو داخل یخچال قرار بدید تا نیم بند بشه .سپس قالب رو از یخچال خارج کرده و گلها رو به سلیقه خودتون روی ژله بسته شده بچینید.طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

و ۳ قاشق ژله مجددا اطراف گلها بریزید و قالب رو مجددا داخل یخچال قرار بدید تا بسته بشه .بعد از نیم بند شدن ژله در این مرحله مجددا قالب رو از یخچال خارج کرده و باقیمانده ژله  را روی آن بریزید .اگه قالب شما بزرگه از ۲ بسته ژله یا بیشتر استفاده کنید .بعد از بسته شدن ژله گل محمدی را داخل ظرف مورد نظر برگردانید.طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

بیشتر بدانید: طرز تهیه ژله نوشابه خوشمزه با ایده کف و یخ برای تزیین ژله + فیلم آموزشی

برای تزیین این دسر خوشمزه میتوانید از خود گل محمدی و شکلات چیپسی و ترافل و مروارید های خوراکی استفاده کنید.گلبرگهای گل محمدی قابل خوردنه ولی اگه گل رو به صورت کامل داخل ژله قرار دادید موقع خوردن اون قسمت وسط گل رو خارج کنید . ژله کاملا عطر و بوی گل محمدی رو میگیره و ظاهر بسیار زیبایی داره .طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر

گردآوری: سایت تفریحی و سرگرمی نسیم فان

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ژله شربت گل محمدی خوش عطر و خوشمزه و مجلسی به همراه خواص آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..