تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد آمار اهدای خون تهرانی‌ها در شب‌های قدر

اهدای ۲۰ هزار واحد خون در تهران از اول ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون در استان تهران، ۲۰ هزار واحد خون توسط مردم اهدا شده است.

به گزارش بولتن نیوز، دکتر سید مرتضی طباطبایی اظهار داشت: در شب‌های قدر، مردم در استان تهران ۳۸۵۰ واحد خون اهدا کردند که نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد داشته است که باید از مردم به دلیل توجه ویژه‌شان به این امر انسانی تشکر و قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: هر روز به طور متوسط ۲۰ واحد پلاسما و ۳۰ واحد پلاکت نیز اهدا می‌شود.

به گفته مدیرکل انتقال خون استان تهران سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون نیز راه‌اندازی شده و مردم و اهدا کنندگان خون می‌توانند با مراجعه به سایت انتقال خون استان تهران از این امکان استفاده کنند تا وقت کمتری را در صف‌های طولانی مدت انتقال خون، از دست بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد آمار اهدای خون تهرانی‌ها در شب‌های قدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..