تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی نیوشا علیپور بازیگر نقش مژگان (دختربچه) سریال بچه مهندس +تصاویر

نیوشا علیپور

سریال بچه مهندس که این شب ها در ایام ماه مبارک رمضان 97 در حال پخش هست دارای چند بازیگر خردسال و بامزه می باشد که باعث شده شیرینی خاصی به سریال بخشیده شود . یکی از این بازیگران کودک اسم اصلی اش نیوشا علیپور است یکی از نقش های اصلی کودکان را ایفا می نماید.

نیوشا علیپور متولد تیرماه سال 1390 است و 7 سال سن دارد . او در این سریال نقش دختر بچه ای به نام مژگان را ایفا می کند در یک مرکز بهزیستی حضور دارد.

عکسهای نیوشا علیپور

عکسهای نیوشا علیپور

بیوگرافی نیوشا علیپور

نیوشا در مورد نقش خود گفته است :

نقش من مژگان یا همان «مو مو» است که بچه های پرورشگاه صدایم می کنند. درواقع مژگان دختری حساس و مبتکر است، که با وجود اینکه سن کمی دارد، همیشه در پی یادگیری مطالب جدید است و در حال کتاب خواندن است.

وی با اشاره به همبازی شدن با یونا تدین (بازیگر نقش جواد جوادی) ادامه داد: البته در قصه می بینیم که جواد همیشه مراقب است که برای من اتفاقی رخ ندهد و همیشه حواس او به من است، به خصوص وقتی که من به فرزند خواندگی قبول می کنند، جواد حواسش است که من ناراحت نباشم و احساس دلتنگی و دوری از خانه خورشید را نکنم. این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در این سریال را بازی کردم و امیدوارم که مردم نیز بازی های ما و این سریال را دوست داشته باشند

نیوشا علیپور و مادرش

نیوشا علیپور در کنار نفیسه روشن در پشت صحنه سریال بچه مهندس

نیوشا علیپور و بازیگران پسر سریال بچه مهندس

نیوشا علیپور در کنار یونا تدین بازیگران پسر سریال بچه مهندس

نیوشا علی پور

بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس

اینستاگرام نیوشا علیپور : Niyousha_alipour1390

نیوشا علیپور [مجموع: 5 میانگین: 4]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی نیوشا علیپور بازیگر نقش مژگان (دختربچه) سریال بچه مهندس +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..