تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کبودی زیر چشم را با آرایش ناپدید کنید + عکس

روش های ساده ای باری پوشاندن کبودی و تیرگی زیر چشم وجود دارد و شما می توانید با ترفند ها و نکات آرایشی این سیاهی دور چشم را پنهان کنید.

پوشاندن کبودی زیر چشم را با آرایش

یکی از عیوبی که ممکن است صورت خانم ها را کمی زشت جلوه دهد، کبودی و سیاهی زیر چشم است که خانمها همیشه به دنبال راهی هستند تا در کمترین زمان این مشکل را برطرف کنند. البته خیلی راحت می توانید با تکنیک های آرایشی که در این مطلب به شما آموزش می دهیم این تیرگی و سیاهی زیر چشم را پنهان کنید.

اگر تیرگی و سیاهی زیر چشم شما هم باعث ازرده خاطر شدن شما شده است می توانید با آرایش مناسب چشم و بطور حرفه ای این مشکل را برطرف کنید که ی توانید این ارایش را با مداد و خط چشم انجام دهید.

کبودی زیر چشم را با آرایش ناپدید کنید + عکس

پنهان کردن کبودی زیر چشم با آرایش مناسب در ابتدا پوست خود را با لایه کرم رنگ بپوشانید و سپس با کرمی که کمی روشن تر باشد، روی گونه، بینی و پیشانی بزنید، با این کار می توانید آرایشی زیباتر داشته باشید. برای از بین بردن سیاهی زیر چشم از قلم های پد دار استفاده کنید و به وسیله آن کرم را روی صورت خود پخش کنید. با برجسته کردن گونه ها می توانید تا حد زیادی کبودی زیر چشم را پنهان کنید. این کار کمکی بزرگ به پوشاندن سیاهی و تیرگی زیر چشم شما می کند. با استفاده از رژ گونه به رنگ روشن مقدار زیادی از کبودی زیر چشم شما پنهان می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کبودی زیر چشم را با آرایش ناپدید کنید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..