تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط مرگبار خودرو ی سمند در دامنه کوه آبیدر سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیل فضل وزیری گفت: ساعت ۱۷ عصرروز گذشته یک دستگاه خودرو سواری سمند در مسیر بان شلانه آبیدر به دره رحمان سقوط می‌کند.
وی افزود: پس از وقوع این حادثه امداد گران این سازمان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند و توانستند راننده را از داخل ماشین بیرون بکشند.
سرپرست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج بیان کرد: متاسفانه براثر شدت جراحات وارده راننده این خودرو که ۴۵ ساله هم سن داشت جان خود را از دست داد.
به گفته شاهدان عینی  این حادثه راننده هنگام دور زدن خودرو با دنده عقب کنترل خودرو از دستش خارج شده و به دلیل شیب تند مسیر بان شلانه آبیدر به ته دره سقوط می‌کند.
گفتنی است، دامنه کوه آبیدر یکی از اصلیترین تفریحگاه‌های شهروندان سنندجی و نیز گردشگران به حساب میآید. کوه آبیدر در هر گوشه از دامان یا ارتفاعات خود تفرجگاه‌های زیادی دارد. امیریه، بان شیلانه (بان شێڵانە)، خضر زنده، کانی شفا و. از جمله استراحتگاه‌های مختلف آبیدر هستند که هر یک در ارتفاع خاصی از کوه، حول درختانی چند یا چشمه‌ی آبی به وجود آمده‌اند. روز‌های تعطیل، دسته‌های مختلف مردم برخی به منظور استراحت، برخی نیز به منظور پیاده‌روی یا کوهپیمایی روانه‌ی آبیدر می‌شوند.
انتهای پیام/م

سقوط خودرو سمند در دامنه کوه آبیدر سنندج یک کشته برجای گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط مرگبار خودرو ی سمند در دامنه کوه آبیدر سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..