تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داور ووشوی سنندجی با نمره قبولی دوره ارتقای داوری بین المللی درجه A. را به پایان رساند

به میزبانی کشور ایتالیا:

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کلاس ارتقای داوری بین المللی (درجه A) با حضور داورانی از کشور‌های مختلف جهان در ایتالیا به کار خود پایان داد.
این کلاس ارتقا از روز ۱۲ خردادماه در شهر پوردنونه کشور ایتالیا زیر نظر فدراسیون جهانی ووشو برگزار شد.
سید زاهد ابراهیمی از سنندج همراه با داورانی از کشورمان در دو بخش ساندا و تالو به این دوره از ارتقای داوری اعزام شدند.
داوران شرکت کننده ار کشور‌های جهان به مدت یک هفته زیر نظر اساتید فدراسیون ووشوی جهانی آخرین آموزش ها، قوانین و مقررات امر داوری را فرا گرفتند.
داور کردستانی بعد از پشت سر نهادن آموزش‌های تئوری و عملی با شرکت در آزمون پایانی موفق شد نمره قبولی این دوره را کسب کند.
کلاس ارتقاء داوری بین المللی (درجه A) طی روز‌های ۱۲ تا ۱۸ خردادماه به میزبانی شهر پوردنونه کشور ایتالیا برگزار شد.
انتهای پیام/م

کسب نمره قبولی دوره ارتقای داوری بین المللی درجه A. توسط ووشوکار سنندجی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داور ووشوی سنندجی با نمره قبولی دوره ارتقای داوری بین المللی درجه A. را به پایان رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..