تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




95 محکوم مالی با کمک خیرین آزاد می‌شوند

ساعت: 14:58 منتشر شده در مورخ: 1397/03/19 شناسه خبر: 1371908

رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: محکومین مالی شهرستان البرز 95 نفر هستند که با کمک های خیران و سایر مسئولان می‌توان شرایط آزادی آنان را فراهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل محبی، رئیس دادگستری شهرستان البرزدر گفتگو با صبح قزوین درخصوص  جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان البرز اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا علاوه بر این که از فیوضات الهی این ماه بهرمند می‌شویم، بتوانیم با کمک‌های مالی خود شرایط آزادی تعدادی محکوم مالی را فراهم کنیم که قطعا این عمل اجر و پاداشی بزرگ نزد خدای متعال دارد. 


وی افزود: تعداد محکومین مالی شهرستان البرز 95 نفر هستند که امیدواریم با کمک‌های مالی خیرین و دولت بتوانیم شرایط آزادی این زندانیان را فراهم کنیم. 

این مسئول بیان کرد: مجموع بدهی این محکومین حدود 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان و تعداد 2870 سکه معوق است. 

محبی ابراز کرد: تلاش دستگاه قضایی بر این است که شاکیان این محکومین مالی بخشی از طلب خود را ببخشند و گذشت کنند و بقیه بدهی آنها از طریق ستاد دیه و اعطاء وام قرض الحسنه پرداخت شود. 

وی تصریح کرد: امیدواریم در جشن گلریزان امسال با نیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه شما نیکوکاران و خیرین شهرستان البرز بخشی از بدهی این محکومین مالی تامین گردد تا دستگاه قضایی هم بتواند موجبات آزادی این زندانیان را فراهم کنند. 

رئیس دادگستری شهرستان البرز با اشاره به سیاست کاهش جمعیت کیفری در قوه قضاییه، افزود: دادگستری شهرستان البرز در بحث کاهش جمعیت کیفری زندانیان تلاش‌های فراوانی را داشته است.

وی ابراز کرد: همچنان با جدیت این سیاست را دنبال می‌کند؛ زیرا با بررسی‌های علمی انجام شده در کشورهای مختلف دنیا نشان می‌دهد که زندان جای مناسبی برای اصلاح مجرم نیست پس باید شرایطی را فراهم کنیم که محکومین جرائم غیر عمد و غیر خشن در کنار جامعه اصلاح شوند. 

محبی در پایان گفت: یکی دیگر از اولویت‌های دستگاه قضایی مجازات‌های جایگزین حبس است که قضات دادگستری شهرستان البرز در این موضوع نیز اهتمام ویژه ای دارند و تلاشمان بر این است بتوانیم در برخی جرائم غیر خشن آراء جایگزین حبس خوبی صادر کنیم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «95 محکوم مالی با کمک خیرین آزاد می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..