تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




138 واحد مسکن دو معلولین به مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد

ساعت: 16:44 منتشر شده در مورخ: 1397/03/19 شناسه خبر: 1372019

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به واگذاری 138 واحد مسکن به خانواده های دارای 2 عضو معلول در استان زنجان گفت: 69 واحد مسکونی در سطح شهرستانها و 69 واحددر سطح روستاها واگذار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به واگذاری مسکن مددجویان بهزیستی استان زنجان اظهار کرد: یکی از شاخص ها و رویکردهای مهم و اساسی بهزیستی در زمینه توانمند سازی جامعه هدف تامین و احداث مسکن مددجویان است که در راستای ارایه خدمات حمایتی برای افراد تحت پوشش ارائه می شود.

وی افزود: واگذاری مسکن برای خانواده های دارای دو معلول از سال 93 آغاز و نسبت به شناسایی واجدین شرایط اقدام شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به واگذاری مسکن به خانواده های دارای دو عضو معلول تحت پوشش بهزیستی خاطرنشان کرد: از ابتدای این طرح برای تحویل مسکن مددجویان شهری و روستائی اعتباری بالغ بر 84 میلیاردو 870 میلیون ریال هزینه گردیده است.

وی یادآور شد: در این میان بیش از 70 الی 80 درصد مسکن دو معلول ها در استان زنجان به واجدین شرایط واگذارشده است .

محمدی با بیان اینکه بهزیستی استان زنجان در واگذاری مسکن مددجویان بویژه خانواده های دارای دو معلول در سطح کشور پیشرو بوده است تصریح کرد: از ابتدای نهضت مسکن یکی از اقدامات ویژه و اساسی دولت ،اعطای مسکن به خانواده های دارای 2 معلول بوده است که این مهم با همکاری و تعامل فی مابین بنیادمستضعفان،بنیادمسکن،اداره کل راه وشهرسازی،انجمن خیرین مسکن سازوبهزیستی محقق شده است .

وی بیان کرد: برای احداث و واگذاری مسکن برای خانواده های دو معلول در شهرها مبلغ 250 میلیون ریال کمک بلاعوض و در شهرهای زیر 25 هزار نفر 270 میلیون ریال و در سطح روستاها نیز 200 میلیون ریال اعطا گردید.

محمدی گفت: برای پروژههای واگذار شده در شهرها تسهیلات بانکی 300 الی 400 میلیون ریال، کمکهای بلاعوض 40 میلیون ریال و میزان معافیتهای اعمال شده برای انشعابات آب، برق، گاز، صدور پروانه و عوارض شهرداری نیز معادل 30 میلیون ریال هزینه گردیده است.

این مقام مسئول افزود: برای خانوارهای دارای 2 فرزند معلول روستایی ،میزان تسهیلات بانکی اعطا شده 150 میلیون ریال ، میزان کمک های بلاعوض 200 میلیون ریال و میزان معافیت های اعمال شده برای انشعابات آب،برق،گاز، صدرو پروانه و عوارض شهرداری نیز معادل 30 میلیون ریال صورت پذیرفته است.

وی گفت: سال گذشته در ایام الله دهه مبارک فجر 2 واحد مسکن مددجویی روستایی در شهرستان خرمدره ، 1 واحد در شهرستان ابهر ، 1 واحد در شهر گرماب، 6 واحد مسکن روستایی در شهرستان طارم ، 1 واحد در شهرستان ماهنشان و 2 واحد در شهرستان سلطانیه به خانواده های معلولین واگذار گردید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «138 واحد مسکن دو معلولین به مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..