تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی تنها زنجیره تولید گوشت بوقلمون کشور در استان زنجان/ فعالیت 25 واحد پرورش بوقلمون در استان زنجان

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1397/03/19 شناسه خبر: 1372004

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تولید بوقلمون در استان زنجان گفت: زنجیزه تولید بوقلمون در استان زنجان تکمیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدعلی صادقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان زنجان یکی از استان های موفق کشور در زمینه پرورش بوقلمون بوده و در حال حاضر 25 واحد پرورش بوقلمون در سطح استان فعال است.


وی با اشاره به فعالیت 23 واحد پرورش بوقلمون گوشتی در استان زنجان خاطرنشان کرد: ظرفیت این واحدها در مجموع به 156 هزار و 700 قطعه در هر دوره می رسد.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر همچنین دو واحد پرورش بوقلمون مادر در استان زنجان فعال است که ظرفیت آن ها در مجموع بیش از 10 هزار قطعه در سال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان سهم 60 درصدی در تولید و تامین جوجه یک روزه بوقلمون گوشتی کشور دارد، افزود: زنجان دومین استان تولید کننده گوشت بوقلمون در کشور به حساب می آید.

صادقی از تولید 33 هزار و 200 تن گوشت بوقلمون طی سال گذشته در این استان خبر داد و بیان داشت: هم اکنون 2 هزار و 150 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در واحدهای پرورش بوقلمون استان مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه اولین و تنها زنجیره تولید گوشت بوقلمون کشور در استان زنجان راه اندازی شده است، اضافه کرد: گوشت بوقلمون تولیدی استان علاوه بر تامین نیاز استان به سراسر کشور ارسال می شود.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی تنها زنجیره تولید گوشت بوقلمون کشور در استان زنجان/ فعالیت 25 واحد پرورش بوقلمون در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..