تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی از حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس

ساعت: 11:14 منتشر شده در مورخ: 1397/03/19 شناسه خبر: 1371803

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با صدور پیامی مشترک از حضور مردم ولایتمدار و فهیم مازندران در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و محمد اسلامی استاندار مازندران با صدور پیامی مشترک از حضور مردم ولایتمدار و فهیم مازندران در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: حضور پرشکوه، حماسی و دشمن‌شکن مردم آگاه و روزه‌دار دیار علویان در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عزم راسخ و اراده پولادین ملت بزرگ ایران اسلامی را در دفاع از مظلوم و مقابله با استکبار و صهیونسیم متجلی کرد.

در بخشی دیگر از این پیام تصریح شده است؛ مردم عزیز مازندران در این حماسه بی‌بدیل به ندای تاریخی امام راحل و منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و فریاد مرگ بر صهیونیست‌های کودک‌کش و امریکای جهان‌خوار را طنین‌انداز کردند.

شکی نیست این حضور شکوهمند بنیان خانه عنکبوتی صهیونیسم غاصب را متزلزل‌تر و اراده ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان ستمدیده منطقه را برای مبارزه با ظلم و استکبار مستحکم‌تر خواهد کرد.

در بخش پایانی این پیام تاکید شده است: اینجانبان بر خود فرض می دانیم از شرکت پرشور ، پرافتخار و مقتدرانه مردم شریف و فرهیخته استان که در حقیقت مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستند در این راهپیمایی باشکوه و تأثیرگذار تقدیر و تشکر نموده و در این ایام معنوی و مقدس از خدای رمضان عزت، سربلندی و عظمت اسلام و نابودی استکبار و صهیونیسم جهانی را مسألت داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی از حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..