تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین نمایشگاه تجهیزات ورزشی در گلستان برگزار می شود

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1397/03/19 شناسه خبر: 1371988

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان:

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان از برگزاری چند نمایشگاه مهم در حوزه های مختلف ورزشی، کودک و نوجوان و تولید و اشتغال در گرگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "مهرداد یزدی" مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری چند نمایشگاه مهم و تخصصی در اوایل تیر ماه خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه ها در حوزه های مختلف اعم از، "اولین نمایشگاه تخصصی لوازم ورزشی، ملزومات سفر و کوهنوردی، کمپینگ و تجهیزات وابسته" ؛ "اولین نمایشگاه تخصصی، کودک و نوحوان، اسباب بازی و سرگرمی، اوقات فراغت، مادر و نوزاد" ؛ " اولین نمایشگاه توانمندی زنان، مشاغل خانگی و واحد های تولیدی" و "اولین بازارچه تولیدات خوداشتغالی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی" برگزار می شود.

"یزدی" در پاسخ به این سوال که این نمایشگاه ها در چه زمانی برگزار می شوند، تصریح کرد: این نمایشگاه ها در تاریخ 4 تیر ماه الی 7 تیر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان واقع در شهر گرگان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در تاریخ یاد شده در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا در محل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان میزبان مردم استان خواهد بود.

665

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین نمایشگاه تجهیزات ورزشی در گلستان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..