تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۸۰ درصدی تولید کلزا در کشور/ گلستان ۳۰ درصد تولید کلزای کشور را در اختیار دارد

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1397/03/19 شناسه خبر: 1371985

مجری طرح دانه های روغنی کشور با بیان این مطلب که استان گلستان امسال بیش از ۳۰ درصد کلزا کشور را تولید کرده است، گفت: انشاالله تولید کلزا در کشور به ۳۰۰ هزار تن خواهد رسید که بیش از ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علیرضا مهاجر" مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح دانه های روغنی کشور در حاشیه بازدید از برداشت کلزا در منطقه کلاله استان گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار تن کلزا تاکنون در استان گلستان برداشت شده است.

وی در پاسخ به این سوال که سهم استان گلستان در تولید کلزای کشور افزود: استان گلستان امسال بیش از ۳۰ درصد کلزا کشور را تولید کرده است.

"مهاجر" در خصوص میزان پرداخت پول کشاورزان تصریح کرد: ٥٠ درصد پول کلزاکاران تاکنون پرداخت شده و بقیه پول کشاورزان انشاالله پرداخت خواهد شد.

مجری طرح دانه های روغنی کشور خاطر نشان کرد: امسال انشاالله تولید کلزا در کشور به ۳۰۰ هزار تن خواهد رسید که بیش از ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۸۰ درصدی تولید کلزا در کشور/ گلستان ۳۰ درصد تولید کلزای کشور را در اختیار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..