تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات برتر جام رمضان بانوان کونگ‌فو کار خراسان شمالی اعلام شد

ساعت: 15:07 منتشر شده در مورخ: 1397/03/19 شناسه خبر: 1371932

نایب رئیس هیئت کونگفو و هنرهای رزمی بانوان خراسان شمالی:

نایب رئیس هیئت کونگفو و هنرهای رزمی بانوان خراسان شمالی از برگزاری مسابقات جام رمضان بانوان کنگفو کار استان و اعلام نتایج نفرات برتر خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، زکیه گرمه ای، نایب رئیس هیئت کونگفو و هنرهای رزمی بانوان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسابقات کنگفوی بانوان خراسان شمالی به مناسبت ماه مبارک رمضان دربجنورد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقه 30 نفر از بانوان کنگفو کار استان از  شهرستان های بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان با هم به رقابت پرداختند.

گرمه ای خاطر نشان کرد: این رقابت ها در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در سالن دیبای بجنورد برگزار شد.

نایب رئیس هیئت کونگفو و هنرهای رزمی بانوان استان اضافه کرد: در رده ی سنی نونهالان در وزن 24- مژگان رجایی مقام اول، سارینا سجادی مقام دوم، در وزن 28- یگانه بشارت، نادیا میرزایی، مطهره سروری مقام های اول تا سوم، در وزن 34- نازنین کمالی مقام اول، مرضیه گلپور مقام دوم و در وزن 40- مهلا ریواده، یسنا خالق زاده و تینا رضائیان موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین در رده ی سنی نوجوانان در وزن 38- مریم فخرانی، در وزن 41- الهه قلعه نویی ، بهاره شیردل، در وزن 44- ریحانه یوسفی، الناز احمدیان، غزاله محمدی و در وزن 51- نگین عجمی، زهرا براتی و فاطمه رجبی جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.

گرمه ای افزود: همزمان با این مسابقه در شیروان هم نفرات برتر جام رمضان کونگ‌فو شیروان رده سنی نونهالان و نوجوانان مشخص شدند.

وی خاطر نشان کرد: در رده سنی نونهالان در وزن 24- هستی قربانی، پانیذ نادری، در وزن 28- پریا صفدرزاده و پرند نجم آبادی، در وزن 34- آیدا روئین تن و آسنا علی نژاد، در وزن 40- هستی نجم آبادی، عطیه فروتن، در جایگاه های اول و دوم ایستادند.

گرمه ای گفت: در رده سنی نوجوانان در وزن 38- شیوا خدابنده و پرنیا نجم آبادی، در وزن 41- زهرا قونیانلویی و مهدیه ایزانلو، در وزن 44- نازنین عطاردی و زهرا گل محمدی، و در وزن 51- مبینا بیچرانلو و عطیه سعادت طلب موفق به کسب مقام برتر شدند.

انتهای خبر /ر حمانی

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات برتر جام رمضان بانوان کونگ‌فو کار خراسان شمالی اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..