تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار نمایشگاه صنایع‌دستی خراسان شمالی از امروز

ساعت: 14:18 منتشر شده در مورخ: 1397/03/19 شناسه خبر: 1371935

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان شمالی از آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی خراسان شمالی از امروز به مدت یک هفته در بجنورد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، علی عابدی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت هفته صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان بجنورد افتتاح می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه امروز 19 خرداد در قالب 50 غرفه در پارک بش قارداش بجنورد کارش را آغاز می کند و تا 27 خرداد ادامه دارد.

عابدی اضافه کرد: ساعات بازدید از نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعات 19 الی 22 هر شب است.

وی خاطر نشان کرد: بخش عمده ی غرفه های نمایشگاه اختصاص به صنایع دستی دارد و تعداد محدودی از غرفه ها هم در بحث هدایا و سوغات فعالیت دارند.

وی  بازاریابی و بازارشناسی صنایع‌دستی، آشنایی با نیازها و سلایق بازار و تطبیق تولیدات خود را با نیازهای مشتریان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

عابدی اضافه کرد: قالیچه و پشتی ترکمنی، گلیم و جاجیم، چادرشب ابریشمی، کلاه کرکی، چارق دوزی، پوستین دوزی و زین سازی، لباس های محلی و سنتی کردی و ترکمنی از مهمترین صنایع دستی خراسان شمالی محسوب می شوند.

انتهای خبر/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار نمایشگاه صنایع‌دستی خراسان شمالی از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..