تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شریفی نیم‌فصل پرسپولیس را ترک نمی‌کند

پرسپولیس در شرایطی دومین خرید نقل و انتقالات تابستانی خود را انجام داد که هنوز وضعیت محرومیت این باشگاه مشخص نیست.

به گزارش شما نیوز ، پرسپولیس با توجه به اتفاقات گذشته و پرونده موجود در فیفا در خصوص باشگاه ریزه اسپور از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است که با پشت سر گذاشتن یکی از آنها، از نقل و انتقالات تابستان جاری نیز محروم است.


هر چند طی مدت اخیر مدیران باشگاه با ارائه مستنداتی به دنبال بخشش ادامه این محرومیت بوده‌اند، اما تا این لحظه هیچ پاسخی در این رابطه دریافت نکرده‌اند.


پرسپولیس که چند ستاره خود را در پایان لیگ هفدهم از دست داده است، با خرید مهدی شریفی و مهدی شیری به دنبال تقویت خود بوده است. این در حالی است که هنوز مشخص نیست قادر به سود بردن از آنها خواهد بود یا خیر. البته تصمیم در خصوص شیری و قراردادی که به امضا رسیده به این شکل بوده که او در صورت ادامه محرومیت، نیم فصل در باشگاه پیکان به کار خود ادامه دهد و بعد از آن به اردوی پرسپولیس اضافه شود.


پرسپولیس اما در خصوص مهدی شیری چنین تصمیمی ندارد. خرید جدید و سپاهانی پرسپولیس در صورت تداوم محرومیت باشگاه تا نیم فصل در کنار دیگر بازیکنان به تمرین خواهد پرداخت و بعد از آن کار خود را به صورت رسمی با این تیم ادامه خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شریفی نیم‌فصل پرسپولیس را ترک نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..