تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آینده صنعت پرداخت در دست فین‌تک‌هاست

مدیرعامل گروه فن‌آوا با تاکید بر اینکه فین‌تک‌ها آینده صنعت پرداخت و بازارهای مالی ایران هستند، گفت: فین‌‌استارز 2018 محلی برای معرفی ایده‌های نو و گردهم‌آمدن بازیگران اصلی بازار سرمایه، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه مالی است که این رویداد به خوبی شرایط را برای ارتباط هرچه بهتر و مستقیم‌تر این فعالان فراهم می‌کند.

به گزارش شمانیوز، به نقل از فرابورس، علی نوری، مدیرعامل گروه فن‌آوا با تاکید بر اینکه وظیفه همگان از جمله شرکت‌های بزرگ و صاحب سرمایه است که از ایده‌های نو حمایت کنند تا جوانان و استارت‌آپ‌ها در مسیر رشد و ترقی گام بردارند، اظهار کرد: در فین‌استارز 2018 چند استارت‌آپ فین‌تکی را دیدم که ایده‌های بسیار خوبی داشتند؛ ممکن است برخی اعتقاد داشته باشند که تعدادی از استارت‌آپ‌ها کاری مشابه آنچه در خارج از کشور انجام شده را مطرح کردند، اما مشکلی نیست، همین که جوانان ایده‌ها را بومی‌سازی و تلاش می‌کنند، بسیار خوب و زمینه‌ساز قدم‌های بلندتر بعدی از سوی آن‌هاست.

مدیرعامل گروه فن‌آوا با تاکید بر اینکه در فین‌استارز فضای بسیار خوبی به منظور ارتباطات هرچه شفاف‌تر صاحبان ایده و نوآوری و سرمایه‌گذاران ایجاد شده است، یادآور شد: انتظار می‌رود میزان استقبال از این رویداد چنانچه در سال جاری خوب بود، در سال‌های آتی نیز بیشتر شود؛ چراکه فرابورس ایران در رویداد فین‌استارز حلقه‌های اصلی زنجیره بازار سرمایه را گردهم می‌آورد و فرصتی فراهم است تا ایده‌پردازان با چالش‌های سه حوزه بازار سرمایه، بازار پول و بیمه آشنا شوند و این همان برنامه‌ریزی و راه درستی است که برای پیشرفت بازار‌های مالی به آن نیازمندیم.

وی در ادامه با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارت‌آپ‌های ایرانی پیشنهاد کرد: باید شرایط برای حضور بسیاری از این استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه‌های خارجی فراهم شود، در واقع با این کار فین‌استارز را به این فضا‌ها نیز توسعه دهیم.

مدیرعامل گروه فن‌آوا همچنین با جذاب بودن ایده‌های مطرح شده از سوی برخی استارت‌آپ‌های حاضر در فین‌استارز 2018 خاطرنشان کرد: ایده‌های پنج استارت‌آپ توجه مجموعه فن‌آوا را جلب کرده‌اند و می‌خواهیم روی این استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آینده صنعت پرداخت در دست فین‌تک‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..