تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ درصد تصادفات در لحظه وقوع منجر به فوت می‌شود

مرکز آمار اعلام کرد که بیش از ۴۶۰ هزار تصادف در سال ۹۵ رخ داده که ٣ درصد از تصادف‌ها در لحظه وقوع، منجر به فوت شده است.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از مرکز آمار ایران، براساس آخرین سالنامه آماری کشور، در سال ١٣٩٥، ٤٦٩٩٥٠ تصادف در کشور رخ داده است که ٣ درصد از تصادف‌ها در لحظه وقوع، منجر به فوت شده که ٢٩ درصد از این فوت‌ها در تصادف‌های درون شهری رخ داده است.

به طور کلی ٧٠ درصد تصادف‌ها در سال ١٣٩٥، درون شهری بوده است که نسبت به سال ١٣٩١ تغییر معنی‌داری نیافته است.

٢٠ درصد از تصادف‌های کشور در تهران، ١٠ درصد در خراسان رضوی، ٨ درصد در البرز، ٧ درصد در فارس و ٦ درصد در استان‌های خوزستان و آذربایجان شرقی رخ داده که جز استان‌های با تصادف بالا محسوب می‌شود.

 استان‌های چهارمحال بختیاری با ٤.٤ درهزار از تصادف‌های کشور، قزوین با ٦ در هزار، خراسان جنوبی با ٨ در هزار، کردستان با ٩ در هزار و کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و هرمزگان با ١ درصد از تصادف‌های کشور، کمترین میزان از تصادف‌های کشورها در سال ١٣٩٥ را، به خود اختصاص داده‌اند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ درصد تصادفات در لحظه وقوع منجر به فوت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..